24. XI 2021. | Dok se kupci širom sveta spremaju na najluđe popuste u godini na čuveni ‘Black Friday’, kompanija dm drogerie markt treću godinu zaredom daje novo značenje ovom danu. Tako će i ovog poslednjeg petka u novembru drogerijski lanac usmeriti 5% od celokuponog prometa tog dana narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije.
Ovaj globalno popularni dan u kompaniji dm nosi naziv ‘Giving Friday’, a navedenu inicijativu drogerijski lanac sprovodi na nivou cele dm Grupe pod sloganom ‘Giving is the new black’.
„Ponosni smo što je akcija ‘Giving Friday’ postala naš prepoznatljiv znak i što imamo priliku da učinimo da se i naši sugrađani ovog dana osećaju dobro – jer verujemo da posebnu energiju donosi saznanje da ste određenim činom pomogli nekome. Mi to činimo svakodnevno i to je ono što nas pokreće. Zadovoljstvo nam je što imamo mogućnosti da kontinuirano doprinosimo boljitku našeg društva, kao i da skrećemo pažnju zajednice na teme koje su istinski važne. Izabrali smo ovaj dan koji simboliše potrošački mentalitet društva u celom svetu, kao priliku da pokažemo koliko je malo potrebno da nekoga usrećimo“, istakla je Alexandra Olivera Korichi, direktor dm drogerie markta Srbija i Severna Makedonija.
Lanac dm pokrenuo je takozvani ‘Giving Friday’ 2019. godine prikupivši tri miliona dinara za opremanje Univerzitetske dečje klinike Tiršova. Prošle godine dm je u ovoj akciji usmerio tri miliona dinara narodnim kuhinjama Crvenog krsta Srbije, koje će, kao što je spomenuto, i ovoga puta dobiti podršku kompanije.