24. XI 2021. | Na panelu posvećenom predstavljanju rezultata kampanje ‘Spasimo hranu, spasimo humanost’ u okviru konferencije CSR forum, učestvovali su predstavnici kompanija koje su se odazvale ovoj inicijativi, podržale kampanju i svojim angažovanjem dale veliki doprinos. Iz kompanije Carnex, članice MK Groupa, saopštili su da su prva kompanija koja je donirala svoje proizvode u okviru inicijative ‘Spasimo hranu’ i tokom Nacionalnog dana davanja, koji je ove godine bio posvećen prikupljanju hrane za najugroženije, Carnex je donirao 2.800 pakovanja humusa.
„Naša je moralna obaveza da budemo svesni problema, siromaštva i gladi, a cilj svima nama, posebno kompanijama koje to i mogu, treba da bude da pomognemo da se sačuva hrana, da dođe do svih kojima je neophodno. To nije samo čin odgovornosti, nego i čin ljudskosti koji će svima pomoći da živimo bolje“, istakla je na panelu Olivera Papestijević, direktor marketinga kompanije Carnex.
„Pomoć zajednici i podrška aktivnostima protiv rasipanja hrane deo su naše misije i nastojimo da, koliko god možemo, omogućimo bar jedan siguran obrok za što više ljudi“, dodala je Papestijević.
U kampanji ‘Spasimo hranu’, koju su organizovali Srpski filantropski forum i Koalicija za dobročinstvo, predvođeni Fondacijom Ana i Vlade Divac, uz podršku USAID-a, učestvovale su i ostale članice MK grupe: kompanija Flora donirala je više od dve hiljade konzervi proizvoda (krastavca, cvekle, boranije i kukuruza); Sunoko je donirao tonu šećera, a Agrounija se priključila akciji sa 1,5 tonom jabuka i 300 litara sokova.