Omekšivači za veš

18102019-Omeksivaci

(tekst je objavljen u Progressive magazinu br. 172, oktobar 2019)

 

KATEGORIJA JE STABILNA

Prema podacima GfK, supermarketi su najčešće odabrani format za kupovinu omekšivača sa 30% učešća u vrednosti kategorije. Za njima slede minimarketi sa 23% i hipermarketi i tradicionalne prodavnice sa po 18%. U drogerijama je kupljeno 7% kategorije, a u diskontima 3%.

 

GfK analiza tržišta

Jelena Milutinović, Research Consultant, Consumer Panel Services:
Analiza tržišta omekšivača za veš odnosi se na podatke GfK panela domaćinstava u Srbiji za period od septembra 2018. do juna 2019. godine.
Poredeći ključne indikatore performansi sa godinom pre toga, možemo da zaključimo da je kategorija omekšivača stabilna. U posmatranom desetomesečnom periodu proizvode iz ove kategorije kupilo je 78% domaćinstava u Srbiji, što je približno podatku iz prethodnog perioda. Uz nepromenjenu učestalost kupovina, i ukupna vrednost kategorije je ostala na istom nivou.
Omekšivači su u proseku kupovani jednom u dva meseca, a čak 42% vrednosti kategorije kupljeno je na nekoj vrsti promocije.
Iako je učešće trgovačkih marki u kategoriji poraslo za dva procentna poena, i dalje je na niskom nivou, od svega 6%. 21% kupaca omekšivača je bar jednom kupilo neku trgovačku marku, što predstavlja značajno povećanje u odnosu na prethodni period kada je relativna penetracija bila 14%.
Supermarketi su najčešće odabrani format za kupovinu omekšivača sa 30% učešća u vrednosti kategorije. Za njima slede minimarketi sa 23% i hipermarketi i tradicionalne prodavnice sa po 18%. U drogerijama je kupljeno 7% kategorije, a u diskontima 3%.
Na domaćem tržištu prisutno je blizu 60 kompanija koje u svojoj ponudi imaju proizvode iz ove kategorije, uz nešto veći broj brendova/trgovačkih marki. Iako postoji tako veliki izbor brendova, pet vodećih ‘zauzima’ 71% tržišnog učešća u kategoriji. Poređani abecednim redosledom, to su: Bohor, Coccolino, Duel, Lenor i Silan.
Lenor je ostvario najveću relativnu penetraciju, 47% kupaca omekšivača u posmatranom periodu je bar jednom kupilo ovaj brend. Vodeći brendovi su zabeležili pad lojalnosti u odnosu na prethodnu godinu. Lenor je ostvario lojalnost od 42%, dok preostala četiri brenda imaju lojalnost između 28% i 32%.

 

TESORI D’ORIENTE OMEKŠIVAČI ZA MIRIS TOKOM CELOG DANA

Tesori d’Oriente linija omekšivača inspirisana je zavodljivim mirisnim notama Istoka i namenjena je onima koji znaju da uživaju u luksuznim aromama. Kremasta formula ovih omekšivača bez boja obogaćena je dragocenim mikrokapsulama koje vašu odeću i posteljinu obavijaju intenzivnim mirisima, čineći tkaninu mekšom i lakšom za peglanje.
Zato izaberite Tesori d’Oriente omekšivač sa zavodljivim mirisom belog mošusa, snažnim i harmoničnim, koji će čuvati svežinu vašeg veša dugo nakon pranja. Ili uživajte u omekšivaču Vizantija sa esencijom crne ruže, u njenom najređem i najtajanstvenijem obliku, obogaćenom toplinom labdanuma koji će vas podsetiti na misterioznu istočnjačku civilizaciju, dok vašu garderobu obavija intenzivan, očaravajući miris. Izuzetno aromatičan i intrigantan miris lotosovog cveta koji se nalazi u Tesori d’Oriente omekšivaču milovaće vaša čula svojim toplim i nežnim mirisnim notama pružajući vam tako osećaj spokoja koji ćete moći i da ponesete sa sobom. Miris japanskih rituala sa delikatnim notama cvetova daje vašem vešu intenzivan i senzualan miris, dok je u miris hamama utkana sva senzualnost jasmina, prozračnost narandžinih cvetova i svežina klementine koji će vašem vešu i posteljini dati intenzivan ali umirujući miris. Miris Ayurveda s nežnim citrusnim notama, obogaćen mikrokapsulama daje vašem rublju opijajući harmonični miris.
Priuštite sebi pravo zadovoljstvo tokom celog dana uz neverovatne mirise Tesori d’Oriente omekšivača.

 

CHICCO TEČNI DETERDŽENT I OMEKŠIVAČ ZA VEŠ – PRIJATELJI BEBINE KOŽE

Upotrebom Chicco tečnog deterdženta i omekšivača za veš bebina odeća postaje meka i nežno mirisna, vlakna i boje ostaju neoštećeni, a bebina koža neiritirana.

Rezultati istraživanja pokazuju da je danas sve veći broj dece koja imaju suvu i osetljivu kožu ili su sklona alergijama i ekcemima. Alergijskim reakcijama posebno su podložna deca, jer im je koža nedovoljno razvijena, pa lakše propušta negativne supstance iz spoljašnje sredine.
Jedan od pritajenih alergena mogu biti deterdžent i omekšivač koji se koriste za pranje dečijih stvari. I zato nije svejedno koji deterdžent i omekšivač se koristi za bebine stvarčice, jer pogrešan izbor može biti opasan.
Istraživači i stručnjaci renomiranog brenda Chicco proizveli su deterdžent i omekšivač koji se mogu koristiti od bebinog prvog dana.
Chicco tečni deterdžent za pranje veša efikasno otklanja sve nečistoće s bebinih stvarčica, a istovremeno je nežan prema njenoj osetljivoj koži. Jedinstvena formula s dodatkom aloja vere omogućuje efikasno pranje, a ne izaziva iritacije i alergijske reakcije. Chicco tečni deterdžent za veš testiran je hipoalergenski (smanjuje potencijalni rizik od alergija) i može se koristiti od bebinog rođenja, ali i za pranje veša svih koji imaju osetljivu i kožu sklonu iritacijama. Dolazi u pakovanju od 1,5 litra, što je dovoljno za 27 pranja.
Kako bi bebine stvarčice bile besprekorno čiste, mekane i nežno mirisne, preporučljivo je da se Chicco tečni deterdžent koristi u kombinaciji sa Chicco omekšivačem. Chicco omekšivač je dostupan u pakovanju od 750ml u tri mirisa: beli s mirisom pudera, zeleni s blagim cvetnim notama i žuti sa mirisom nežne vanile. Pored toga, beli Chicco omekšivač sa mirisom pudera dostupan je i u pakovanju od litar i po, što je dovoljno za 60 pranja.
Da stručni tim Chicco opservatorije uvek misli na najmlađe potvrđuje činjenica da nas u 2020. godini očekuje još novih i unapređenih formula za blistav bebin veš.