KOMPANIJE MONDELĒZ INTERNATIONAL AND LOTUS BAKERIES UDRUŽILE SNAGE

13. VI 2024 | Kompanije Mondelēz International (Nasdaq: MDLZ) i Lotus Bakeries (Euronext: LOTB) objavile su strateško partnerstvo u nameri da omoguće širenje plasmana i rast brenda Biscoff u kategoriji keksa u Indiji, kao i da razviju zanimljive nove čokoladne proizvode kombinujući jedinstven, karamelizovan, hrskav Biscoff ukus i teksturu sa Mondelēzovim čuvenim Cadbury, Milka i drugim ključnim brendovima čokolade u Evropi, uz mogućnost globalnog širenja. Ovo partnerstvo pruža nove mogućnosti obema kompanijama da ubrzaju svoje ambicije rasta u atraktivnim kategorijama čokolade i keksa, uz opcije da se prošire na dodatna tržišta i/ili u sličnim kategorijama.

U okviru partnerstva, kompanija Mondelēz International iskoristiće svoju široku distributivnu mrežu i prisustvo na lokalnom tržištu da proizvodi, plasira, distribuira i prodaje Biscoff keks u Indiji. Kompanija Lotus Bakeries ima za cilj da postigne značajnu vidljivost i rast prodaje na ovom tržištu sa velikim potencijalom, dok će Mondelēz ojačati svoje već snažno prisustvo u tradicionalnoj i u modernoj trgovini kako bi proširio svoju ponudu keksa u premijum segmentu sa velikom potražnjom.

Pored rasta brenda Biscoff u Indiji, dve kompanije će zajedno raditi na razvoju i plasmanu ko-brendiranih čokoladnih proizvoda na drugim tržištima. Iako su specifični formati još uvek u ranoj fazi razvoja, kompanije imaju za cilj da ponude inovacije u kategoriji čokolade koje će iznenaditi i oduševiti potrošače. Očekuje se da će prvi ko-brendirani proizvodi biti lansirani početkom 2025. godine, uz Cadbury i Biscoff u Velikoj Britaniji i Milka i Biscoff u Evropi.

“Radujemo se partnerstvu sa kompanijom Lotus Bakeries u nameri da omogućimo rast brenda Biscoff u Indiji, gde već uživa lojalnost potrošača”, rekao je Dirk Van de Put, predsednik Upravnog odbora i izvršni direktor kompanije Mondelēz International i dodao: “Ovo partnerstvo pomoći će da ubrzamo naš strateški fokus u kategoriji keksa ponudom premijum brenda voljenog na brojnim tržištima mnogo široj populaciji. Istovremeno, radujemo se zajedničkom razvoju novih, inovativnih čokoladnih ukusa i formata u Evropi, što će dodatno ojačati konstantnu lojalnost potrošača čuvenim brendovima obe kompanije.”

“Drago nam je što smo udružili snage sa svetskim igračem broj jedan u kategoriji biskvita, kompanijom Mondelēz International i zahvalni smo što imaju poverenje u naš brend Biscoff”, izjavio je Jan Boone, izvšrni direktor kompanije Lotus Bakeries. “Radujemo se što će nam njihova komercijalna ekspertiza, znanje i prisustvo na specifičnom tržištu u Indiji biti osnova daljeg uspeha i verujemo da je sada pravo vreme za širenje naše distribucije na ovom rastućem tržištu. Dodatno, drago nam je da naš Biscoff brend pridodamo jednoj od vodećih svetskih kompanija za proizvodnju čokolade. Naši sjajni ukusi savršeno upotpunjuju jedni druge i uvereni smo da će naša zajednička posvećenost inovacijama i kvalitetu oduševiti kupce i potrošače”, istakao je on.