KAMPANJE SA SVRHOM ’24: Tim počasnih selektora dobio tri velika pojačanja

Festival ‘Kampanje sa svrhom’ održava se po četvrti put, a kao i do sada odlikovaće najbolje društveno-odgovorne kampanje u Srbiji. Tim počasnih selektora Festivala ove godine dobio je tri značajna pojačanja: Thomas Kolster – Mr Goodvertsing, profesorka dr Tamara Vlastelica sa FON-a i Nina Elezović iz Coca-Cola HBC Srbija.

Inicijator Festivala, UG ‘Žute patalone’ najavljuje još noviteta za septembar, kada će konkurs biti raspisan. Festival, u okviru kog će biti proglašene 3 najbolje društveno-odgovorne kampanje u ECO i SOCIAL kategoriji, zadržava svoj revijalni karakter sa idejom da prepozna i podstakne drušveno-odgovornu komunikaciju.

“Kampanja koja ponese titulu Kampanje sa svrhom će i ove godine biti ona kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne određeni društveni problem vezan za decu ili pojedinca, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece i pojedinca u Srbiji”, podseća Tijana Adamov Ignjatović, osnivač festivala.

O tome ko će poneti titulu Kampanje sa svrhom odlučuje tim počasnih selektora koji ove godine radi u sastavu:

  1. Marija Beslać, direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus Fondacija,
  2. Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija,
  3. Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Strategy,
  4. Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija,
  5. Suzana Đorđević, direktorka, Hemofarm Fondacija,
  6. Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher,
  7. Tijana Koprivica, direktor održivog poslovanja, Delta holding,
  8. Marko Maršićević, osnivač, Marsh Creative Production,
  9. Marija Mitrović, direktor za program filantropije, Trag fondacija,
  10. Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu,
  11. Tatjana Prokić, osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma,
  12. Sanja Rajačić, direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno-odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd,
  13. Jelena Šarenac, direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria,
  14. Maja Vidaković, savetnik za medije,
  15. Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka,
  16. Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program RTS.

Svečana dodela Kampanje sa svrhom održava se tradicionalno na Međunoradni dan deteta, 20. novembra.

Pravo učešća na Festivalu imaće pravna lica sa teritorije Srbije, i to marketinške, PR i digitalne agencije, kompanije, organizacije i mediji.

Kampanje sa svrhom podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celoga društva kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva.

Festival se i ove godine održava uz podršu Coca-Cola HBC Srbija.

Za više informacija o festivalu, CSR agenciji Kampanje sa svrhom i Warm Up događijima posetite stranicu www.kampanjesasvrhom.com , a za više informacija o inicijatoru – UG Žute patalone posetite stranicu www.zutepatalone.wordpress.com