FUZETEA: COCA-COLA ORGANIZOVALA EKSKLUZIVNO PREDSTAVLJANJE SVOG BROJ 1 PROIZVODA U KATEGORIJI LEDENIH ČAJEVA

17. I 2018 | Coca-Cola danas predstavlja svoj novi ledeni čaj pod nazivom Fuzetea širom Evrope. Vredan preko milijardu američkih dolara, Fuzetea je jedan od najuspešnijih brendova kompanije Coca-Cola koji pripada proizvodima sa najbržom stopom rasta. Evropsko predstavljanje brenda Fuzetea je održano sinoć u impresivnoj i jedinstvenoj atmosferi ogromnog staklenika sa tropskim biljkama Giardino Verde u Cirihu. Pored predstavnika medija iz cele Evrope, u Švajcarsku je doputovao i Brajan Smit, predsednik za Evropu, Bliski istok i Afriku, kako bi lično predstavio buduću strategiju kompanije Coca-Cola pred više od 190 zvanica.

Zadivljeni gosti su se našli u okruženju sličnom džungli koje se odlikuje veselim duhom prirode. Fuzetea proizvodi su izloženi na rafovima, gde su se sveži sastojci Fuzetea ledenih čajeva odlično uklopili sa začinima i biljem. Fuzetea ambasador i stručnjak za pripremu čaja, Jens de Grujter, izveo je naučnu demonstraciju ukusa i gastronomije i ilustrovao proces proizvodnje čaja u različitim fazama. Kao posebno iznenađenje, umetnik Majlis je napravio interaktivnu instalaciju koja je zvanicama omogućila da naprave sopstveni miks ritma džungle dodirivanjem različitih biljaka koje su bile elektronski povezane.

Cilj ovog specijalnog događaja je bio da se predstavi opšta strategija asortimana napitaka ključnim interesnim grupama, predstavnicima industrije, novinarima i influenserima, i to u atmosferi eko-sistema koji podseća na džunglu. Pored skoro 70 predstavnika medija iz cele Evrope, predstavljanju je prisustvovao i Brajan Smit, predsednik za Evropu, Bliski istok i Afriku, koji je pred više od 190 zvanica govorio o budućnosti kompanije Coca-Cola.

„Ukus potrošača se brzo menja, posebno kad su u pitanju milenijalci. Naši potrošači traže veći izbor napitaka i proizvode koji odgovaraju različitim potrebama, raspoloženjima i trenucima. Evropsko predstavljanje brenda Fuzetea je neverovatna prekretnica za nas u pogledu ponude novih i neočekivanih ukusa, koje je naš sektor za istraživanje i razvoj prilagodio lokalnim zahtevima. Ono pokazuje da mi kao kompanija možemo brzo da reagujemo i ponudimo proizvode vrhunskog ukusa koji će se dopasti potrošačima“, objasnio je Brajan Smit u svom govoru na temu ‘Predstavljanje brenda Fuzetea – važna prekretnica na putu razvoja kompanije’.

Nakon obraćanja Brajana Smita usledio je govor Ljuba Grujića, generalnog direktora novih proizvoda i negaziranih napitaka za Evropu, koji je detaljnije predstavio brend Fuzetea, kao i živa panel diskusija sa pitanjima i odgovorima, u kojoj su se Brajanu Smitu i Ljubu Grujiću pridružili Nikos Kumetis, predsednik poslovne jedinice centralna i istočna Evropa, Tim Bret, predsednik poslovne jedinice zapadna Evropa, i stručnjak za pripremu čaja Jens de Grujter.

„Kao jedan od globalnih brendova sa najbržom stopom rasta, izuzetno nam je drago što možemo da ponudimo savršen ukus Fuzetea ledenih čajeva u 37 zemalja širom Evrope, sa ciljem uvođenja inovacija u kategoriji gotovih ledenih čajeva. Pored toga što je ovo naše najveće predstavljanje jednog brenda u protekloj deceniji, Fuzetea označava i važnu prekretnicu koja potvrđuje našu spremnost da postanemo kompanija sa najširom ponudom napitaka i ponudimo potrošačima specifičnije ukuse sa manje šećera i više prednosti“, rekao je Nikos Kumetis, predsednik Coca-Cole za centralnu i istočnu Evropu. Fuzetea je prvi u nizu novih proizvoda koje Coca-Cola planira da uvede u 2018. godini.

Predstavljanje je završeno koktelom sa zakuskom i prijatnim ćaskanjem između učesnika.

Coca-Cola uvodi Fuzetea ledeni čaj širom Evrope ovog meseca. Trenutno je u prodaji u 52 zemlje širom sveta i jedan je od najuspešnijih brendova kompanije Coca-Cola koji pripada proizvodima sa najbržom stopom rasta.