24. IX 2019. | Kompanija Super Vero je u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, u subotu 21. septembra u tržnom centru Zira, organizovala niz zabavnih i edukativnih aktivnosti namenjenih deci.
Popularni ‘Pažljivko’, lik iz crtanog filma, koji je Agencija kreirala u saradnji sa pedagozima i psiholozima, kroz igru i zabavu učio je mališane kako se ispravno prelazi pešački prelaz, gde se bezbedno vozi bicikl i koliko je važno uvek poštovati saobraćajne propise.
“Svesni da se uz zabavu uvek lakše uči za naše najmlađe posetioce organizovali smo druženje sa ‘Pažljivkom’. Bila je ovo sjajna prilika da im kroz kreativno-edukativne igre i predavanja prilagođena uzrastu prenesemo važne poruke o bezbednosti u saobraćaju”, rekla je Maja Kosić Vučković, direktorka marketinga kompanije Veropoulos.
“U trenutku pokretanja kampanje o bezbednosti u saobraćaju Super Vero je prepoznao Agenciju za bezbednost saobraćaja kao svog prirodnog partnera. Naše zajedničko delovanje usmereno je ka istom cilju. Uvođenje ‘Pažljivka’ u maloprodajni objekat Super Vera pokazuje njihovu brigu o kupcima, naročito onim najmlađim. Ako imamo u vidu da se iz godine u godinu smanjuje stradanje dece u saobraćaju, slobodno možemo reći da je ‘Pažljivko’ jedna od karika koje su omogućile da se znanje dece na temu saobraćajnih propisa unapredi. Naš plan je da svoje zajedničko delovanje u budućnosti usmerimo ka mladima od 15 do 30 godina starosti, ali i našim najstarijim sugrađanima”, istakla je Jasmina Milošević, direktorka Agencije za bezbednost saobraćaja.
Prva nagradna igra koja promoviše bezbednost u saobraćaju ‘Bezbedni uz Super Vero’ još uvek traje. Svi oni koji do 27. Septembra obave kupovinu u nekom od maloprodajnih objekata Super Vera potencijalni su dobitnici Toyote Yaris, ali i drugih korisnih nagrada.