DODELJENA UEPS PRIZNANJA ZA 2018. GODINU

25. XII 2018. | U prepunoj sali Dorćol Platza, pod sloganom ‘Umešnost zavođenja’, u opuštenoj atmosferi sa mnogo dobre energije, uručene su UEPS nagrade najboljima u tržišnim komunikacijama za 2018. godinu.

Grand Prix dobio je Munchmallou. Agencija godine je Ovatin BBDO, a Oglašivač godine – Jaffa. Dodeljeno je 16 zlatnih, 23 srebrna i 24 bronzana priznanja u 17 redovnih kategorija i 21 potkategoriji, kao i osam specijalnih priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku i produkciju.

Okupljenima se na početku svečanosti obratio predsednik UO UEPS-a Viktor Nikolić, generalni direktor kompanije Beoexpo System, sumirajući aktivnosti udruženja tokom godine. On je istakao da su rezultati postignuti pozitivnom sinergijom svih u Upravnom odboru i udruženju.

U ime žirija prisutnima se obratio Veljko Golubović, zamenik predsednika žirija, koji je, između ostalog rekao: “Žiri je imao priliku da pogleda zaista impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos mnogim nepovoljnim faktorima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu tržišnu komunikaciju. Kao i svake godine, iz velikog broja radova izdvojilo se i dosta toga svežeg, novog i originalnog. Siguran sam da je ovogodišnji žiri to prepoznao i na pravi način vrednovao. Da li je radova bilo dovoljno? Mislim da je takvih radova bilo više nego što bi se moglo očekivati”.

 

Dodeljena su sledeća priznanja:

 

Promocija srpske kreativnosti u inostranstvu:

Bronzano priznanje: Luna TBWA, …a jedno je Nikšićko, klijent Nikšićko pivo;

Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, One Poster for Piece, klijent, Međureligijsko vijeće Bosne i Herecegovine;

Zlatno priznanje: McCann Beograd, McCann Podgorica UM Podgorica, #Neželjena, klijent Centar za ženska prava Podgorica.

 

Kategorija integrisane promotivne kampanje – hrana:

Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, Bananica slavljenica, Atlantic – Soko Štark;

Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Frikom uvek u glavnoj ulozi, Frikom d.o.o;

Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Munchmallow priča za sebe, Jaffa d.o.o.

 

Promotivna integrisana kampanja – pića:

Bronzano priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, Strong#šta mi teško – DonCafe, Straus Adriatic;

Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Nectar – već 20 godina nije svejedno, Nectar d.o.o;

Zlatno priznanje: McCann Beograd, UM Beograd, The Read Thread, The Coca-Cola Company

 

Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju – maloprodaja i usluge:

Bronzano priznanje dele: SVA, Naše, nama vredno, PerSu marketi, BB Trade i

McCann Beograd i Znate od koga kupujete, Delhaize Srbija – Maxi;

Srebrno priznanje: McCann Beograd, UM Beograd, Maxi pijaca – voće i povrće, Delhaize Serbia – Maxi;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: zdravlje, lepota, moda, sport:

Bronzano priznanje: nije dodeljeno;

Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Galenika brend kom verujete, Galenika;

Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, Red Ball, Hemofarm fondacija.

 

Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: kultura i edukacija:

Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, Svet bez ljudi, BITEF;

Srebrno priznanje: nije dodeljeno;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju – telekomunikacioni proizvodi, usluge i mediji:

Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, Telenor postaid kampanja, Telenor Srbija;

Srebrno priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, Xmas NEO parovi, VIP Mobile;

Zlatno priznanje: McCann Beograd, mts čuva tvoj svet – nove postpaid tarife, Telekom Srbija.

 

Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju – finansijski sektor i usluge – nisu dodeljena.

 

Priznanja za Creative Efficiency:

Bronzano priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, Strong#šta mi teško, Strauss Adriatic;

Srebrno priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, Family platforma, VIP Mobile;

Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Munchmallou priča za sebe, Jaffa d.o.o.

 

Priznanja u kategoriji direktni marketing:

Bronzano priznanje: McCann Beograd, Započni nešto neprocenjivo, Mastercard Srbija;

Srebrno priznanje: Luna TBWA, Licem prema Novoj godini, LiceUlice;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

Priznanja u kategoriji TV spot:

Bronzano priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, NEO biznis, VIP mobile;

Srebrno priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, Xmas NEOparovi, VIP Mobile;

Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Munchmallou priča za sebe, Jaffa d.o.o.

 

Priznanja u kategoriji radio spot:

Bronzano priznanje: MMS Communications-Leo Burnett, NEO biznis, VIP mobile;

Srebrno priznanje dele: MMS Communications-Leo Burnett, Žabalesku prepaid, VIP Mobile,

New Moment New Ideas Company, Telenor postpaid kampanja Kid’s watch, Telenor Srbija,

Idea Plus Communications, Jaffa napolitanka – tajna je između redova, Jaffa d.o.o.

Zlatno priznanje: nije dodeljeno

 

Priznanja u kategoriji print:

Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, Svet bez ljudi, BITEF;

Srebrno priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, NEO biznis, VIP Mobile;

Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, Oktobarac, Oktobarski salon;

 

Kategorija OOH:

Bronzano priznanje: Block&Roll, Koreja izbliza, ambasada Koreje u Beogradu;

Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, Red Ball, Hemofarm fondacija;

Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Munchmallow priča za sebe, Jaffa d.o.o.

 

Priznanje za PR:

U kategoriji korporativni i interni PR:

Bronzano priznanje: Red Communications, Vraćanje olimpijskog sjaja Jahorini, Olimpijski centar Jahorina;

Srebrno priznanje: McCann Beograd, UM Beograd, Krcko Orašćić;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

U kategoriji Brand PR:

Bronzano priznanje: nije dodeljeno;

Srebrno priznanje: McCann, Maxi retro, Delhaize Serbia – Maxi;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno;

 

Priznanje za on-line marketing:

Priznanje za online marketing kampanju:

Bronzano priznanje: Ovation BBDO, Nectar – već 20 godina nije svejedno, Nectar d.o.o;

Srebrno priznanje: nije dodeljeno

Zlatno priznanje: Comunis d.o.o, Upecaj zlatnu ribicu, Bambi a.d.

 

U kategoriji prisustvo na društvenim mrežama:

Bronzano priznanje: Block&Roll, Instagram sajt;

Srebrno priznanje: nije dodeljeno;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

U kategoriji Priznanje za web site priznanja nisu dodeljena.

 

U kategoriji internet element i aplikacija:

Bronzano priznanje: nije dodeljeno

Srebrno priznanje: nije dodeljeno

Zlatno priznanje: MMS Communications – Satchie&Satchi, #čekiraj, Avon cosmetics – Sonja Knežević.

 

U kategoriji Promotivne igrice nije bilo prijavljenih radova.

 

U kategoriji mobile:

Bronzano priznanje: Block&Roll, #serbiamoments, Turistička organizacija Srbije;

Srebrno priznanje: nije dodeljeno.

Zlatno priznanje: MMS Communications-Satchi&Satchi, #čekiraj, Avon cosmetics – Sonja Knežević.

 

Priznanja za BTL:

Priznanje za event projekat:

Bronzano priznanje: M2Communications, eXpedicija na Mars, BMW – Delta Motors Srbija;

Srebrno priznanje: Sound Ray Production, Buđenje – ceremonija otvaranja Narodnog muzeja, Narodni muzej;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

Za promociju na mestu prodaje:

Bronzano priznanje: Idea Plus Communications, Jaffa napolitanka – tajna je između redova, Jaffa d.o.o. Crvenka;

Srebrno priznanje: nije dodeljeno;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

U kategoriji sajamski nastup:

Bronzano priznanje: Beoexpo System, Nacionalna izložba Kine – Riga COMM, China Council for the Promotion of International Trade;

Srebrno priznanje: nije dodeljeno;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

Priznanje za aktivnosti na vanstandardnim mestima:

Bronzano priznanje: nije dodeljeno;

Srebrno priznanje: nije dodeljeno;

Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company.

 

Za kreativnu upotrebu medija:

Bronzano priznanje: MMS Communications – Saatchi&Saatchi, #čekiraj, Avon cosmetics – Sonja Knežević;

Srebrno priznanje: New Moment New ideas Company, Red Ball, Hemofarm fondacija;

Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Munch Mellow priča za sebe, Jaffa d.o.o;

 

U kategoriji kreiranje nove robne marke ili brenda:

Priznanje za kreiranje identiteta:

Bronzano priznanje: SVA, Beogradsko nefiltrirano pivo, BIP, M6 Eden SRB d.o.o;

Srebrno priznanje: New Moment New ideas Company, One logo for Peace, Međureligijsko vijeće BiH;

Zlatno priznanje: New Moment New ideas Company, Oktobarac, Oktobarski salon.

 

U kategoriji ambalaža proizvoda i industrijski dizajn:

Bronzano priznanje: MMS Communications-Saatchi&Saatchi, Life 100% ceđeni sokovi, Nectar d.o.o;

Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Booster – more energy, more fun, Nectar d.o.o;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

U kategoriji za odnos prema kupcima:

Bronzano priznanje: nije dodeljeno;

Srebrno priznanje: Mercator-S d.o.o, Idea organic – mi slavimo, vama poklanjamo;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

Za društveno odgovorne kampanje – profitni sektor:

Bronzano priznanje: nije dodeljeno;

Srebrno priznanje: New Moment New ideas Company, Rajićeva prvi rođendan, Shopping Centar Rajićeva;

Zlatno priznanje: nije dodeljeno.

 

U kategoriji društveno odgovorne kampanje: neprofitni sektor

Bronzano priznanje: Block&Roll, Skripta bez boje, Institut za trasfuziju krvi Srbije;

Srebrno priznanje: New Moment New ideas Company, Red Ball, Hemofarm fondacija;

Zlatno priznanje: McCann Beograd, , McCann Podgorica, UM Podgorica, # Neželjena, Centar za ženska prava Podgorica.

 

Priznanje za najbolju art direkciju: Munchmalow-priča za sebe.

 

Za najbolju produkciju: Zašto da NEO, Sve što možeš za Srbiju.

 

Priznanje za najbolju upotrebu muzike: #neželjena.

 

Za najbolji copy: NEObiznis.

 

Dragan Sakan New Idea za 2018: kampanja #Neželjena.

 

Oglašivač godine: Jaffa d.o.o.

 

Agencija godine: Ovation BBDO.

 

UEPS-ov Grand Prix za 2018. godinu: kampanja Munchmalow – priča za sebe, agencija Ovation BBDO, klijent Jaffa d.o.o.