25. XII 2018. | U prepunoj sali Dorćol Platza, pod sloganom ‘Umešnost zavođenja’, u opuštenoj atmosferi sa mnogo dobre energije, uručene su UEPS nagrade najboljima u tržišnim komunikacijama za 2018. godinu.
Grand Prix dobio je Munchmallou. Agencija godine je Ovatin BBDO, a Oglašivač godine – Jaffa. Dodeljeno je 16 zlatnih, 23 srebrna i 24 bronzana priznanja u 17 redovnih kategorija i 21 potkategoriji, kao i osam specijalnih priznanja – za najbolji copy, art direkciju, muziku i produkciju.
Okupljenima se na početku svečanosti obratio predsednik UO UEPS-a Viktor Nikolić, generalni direktor kompanije Beoexpo System, sumirajući aktivnosti udruženja tokom godine. On je istakao da su rezultati postignuti pozitivnom sinergijom svih u Upravnom odboru i udruženju.
U ime žirija prisutnima se obratio Veljko Golubović, zamenik predsednika žirija, koji je, između ostalog rekao: “Žiri je imao priliku da pogleda zaista impresivan broj radova, što govori u prilog stabilnosti srpske advertajzing scene, koja uprkos mnogim nepovoljnim faktorima i dalje ima snage i energije da stvara kvalitetnu tržišnu komunikaciju. Kao i svake godine, iz velikog broja radova izdvojilo se i dosta toga svežeg, novog i originalnog. Siguran sam da je ovogodišnji žiri to prepoznao i na pravi način vrednovao. Da li je radova bilo dovoljno? Mislim da je takvih radova bilo više nego što bi se moglo očekivati”.
Dodeljena su sledeća priznanja:
Promocija srpske kreativnosti u inostranstvu:
Bronzano priznanje: Luna TBWA, …a jedno je Nikšićko, klijent Nikšićko pivo;
Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, One Poster for Piece, klijent, Međureligijsko vijeće Bosne i Herecegovine;
Zlatno priznanje: McCann Beograd, McCann Podgorica UM Podgorica, #Neželjena, klijent Centar za ženska prava Podgorica.
Kategorija integrisane promotivne kampanje – hrana:
Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, Bananica slavljenica, Atlantic – Soko Štark;
Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Frikom uvek u glavnoj ulozi, Frikom d.o.o;
Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Munchmallow priča za sebe, Jaffa d.o.o.
Promotivna integrisana kampanja – pića:
Bronzano priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, Strong#šta mi teško – DonCafe, Straus Adriatic;
Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Nectar – već 20 godina nije svejedno, Nectar d.o.o;
Zlatno priznanje: McCann Beograd, UM Beograd, The Read Thread, The Coca-Cola Company
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju – maloprodaja i usluge:
Bronzano priznanje dele: SVA, Naše, nama vredno, PerSu marketi, BB Trade i
McCann Beograd i Znate od koga kupujete, Delhaize Srbija – Maxi;
Srebrno priznanje: McCann Beograd, UM Beograd, Maxi pijaca – voće i povrće, Delhaize Serbia – Maxi;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: zdravlje, lepota, moda, sport:
Bronzano priznanje: nije dodeljeno;
Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Galenika brend kom verujete, Galenika;
Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, Red Ball, Hemofarm fondacija.
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju: kultura i edukacija:
Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, Svet bez ljudi, BITEF;
Srebrno priznanje: nije dodeljeno;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju – telekomunikacioni proizvodi, usluge i mediji:
Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, Telenor postaid kampanja, Telenor Srbija;
Srebrno priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, Xmas NEO parovi, VIP Mobile;
Zlatno priznanje: McCann Beograd, mts čuva tvoj svet – nove postpaid tarife, Telekom Srbija.
Priznanja za promotivnu integrisanu kampanju – finansijski sektor i usluge – nisu dodeljena.
Priznanja za Creative Efficiency:
Bronzano priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, Strong#šta mi teško, Strauss Adriatic;
Srebrno priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, Family platforma, VIP Mobile;
Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Munchmallou priča za sebe, Jaffa d.o.o.
Priznanja u kategoriji direktni marketing:
Bronzano priznanje: McCann Beograd, Započni nešto neprocenjivo, Mastercard Srbija;
Srebrno priznanje: Luna TBWA, Licem prema Novoj godini, LiceUlice;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
Priznanja u kategoriji TV spot:
Bronzano priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, NEO biznis, VIP mobile;
Srebrno priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, Xmas NEOparovi, VIP Mobile;
Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Munchmallou priča za sebe, Jaffa d.o.o.
Priznanja u kategoriji radio spot:
Bronzano priznanje: MMS Communications-Leo Burnett, NEO biznis, VIP mobile;
Srebrno priznanje dele: MMS Communications-Leo Burnett, Žabalesku prepaid, VIP Mobile,
New Moment New Ideas Company, Telenor postpaid kampanja Kid’s watch, Telenor Srbija,
Idea Plus Communications, Jaffa napolitanka – tajna je između redova, Jaffa d.o.o.
Zlatno priznanje: nije dodeljeno
Priznanja u kategoriji print:
Bronzano priznanje: New Moment New Ideas Company, Svet bez ljudi, BITEF;
Srebrno priznanje: MMS Communications – Leo Burnett, NEO biznis, VIP Mobile;
Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company, Oktobarac, Oktobarski salon;
Kategorija OOH:
Bronzano priznanje: Block&Roll, Koreja izbliza, ambasada Koreje u Beogradu;
Srebrno priznanje: New Moment New Ideas Company, Red Ball, Hemofarm fondacija;
Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Munchmallow priča za sebe, Jaffa d.o.o.
Priznanje za PR:
U kategoriji korporativni i interni PR:
Bronzano priznanje: Red Communications, Vraćanje olimpijskog sjaja Jahorini, Olimpijski centar Jahorina;
Srebrno priznanje: McCann Beograd, UM Beograd, Krcko Orašćić;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
U kategoriji Brand PR:
Bronzano priznanje: nije dodeljeno;
Srebrno priznanje: McCann, Maxi retro, Delhaize Serbia – Maxi;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno;
Priznanje za on-line marketing:
Priznanje za online marketing kampanju:
Bronzano priznanje: Ovation BBDO, Nectar – već 20 godina nije svejedno, Nectar d.o.o;
Srebrno priznanje: nije dodeljeno
Zlatno priznanje: Comunis d.o.o, Upecaj zlatnu ribicu, Bambi a.d.
U kategoriji prisustvo na društvenim mrežama:
Bronzano priznanje: Block&Roll, Instagram sajt;
Srebrno priznanje: nije dodeljeno;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
U kategoriji Priznanje za web site priznanja nisu dodeljena.
U kategoriji internet element i aplikacija:
Bronzano priznanje: nije dodeljeno
Srebrno priznanje: nije dodeljeno
Zlatno priznanje: MMS Communications – Satchie&Satchi, #čekiraj, Avon cosmetics – Sonja Knežević.
U kategoriji Promotivne igrice nije bilo prijavljenih radova.
U kategoriji mobile:
Bronzano priznanje: Block&Roll, #serbiamoments, Turistička organizacija Srbije;
Srebrno priznanje: nije dodeljeno.
Zlatno priznanje: MMS Communications-Satchi&Satchi, #čekiraj, Avon cosmetics – Sonja Knežević.
Priznanja za BTL:
Priznanje za event projekat:
Bronzano priznanje: M2Communications, eXpedicija na Mars, BMW – Delta Motors Srbija;
Srebrno priznanje: Sound Ray Production, Buđenje – ceremonija otvaranja Narodnog muzeja, Narodni muzej;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
Za promociju na mestu prodaje:
Bronzano priznanje: Idea Plus Communications, Jaffa napolitanka – tajna je između redova, Jaffa d.o.o. Crvenka;
Srebrno priznanje: nije dodeljeno;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
U kategoriji sajamski nastup:
Bronzano priznanje: Beoexpo System, Nacionalna izložba Kine – Riga COMM, China Council for the Promotion of International Trade;
Srebrno priznanje: nije dodeljeno;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
Priznanje za aktivnosti na vanstandardnim mestima:
Bronzano priznanje: nije dodeljeno;
Srebrno priznanje: nije dodeljeno;
Zlatno priznanje: New Moment New Ideas Company.
Za kreativnu upotrebu medija:
Bronzano priznanje: MMS Communications – Saatchi&Saatchi, #čekiraj, Avon cosmetics – Sonja Knežević;
Srebrno priznanje: New Moment New ideas Company, Red Ball, Hemofarm fondacija;
Zlatno priznanje: Ovation BBDO, Munch Mellow priča za sebe, Jaffa d.o.o;
U kategoriji kreiranje nove robne marke ili brenda:
Priznanje za kreiranje identiteta:
Bronzano priznanje: SVA, Beogradsko nefiltrirano pivo, BIP, M6 Eden SRB d.o.o;
Srebrno priznanje: New Moment New ideas Company, One logo for Peace, Međureligijsko vijeće BiH;
Zlatno priznanje: New Moment New ideas Company, Oktobarac, Oktobarski salon.
U kategoriji ambalaža proizvoda i industrijski dizajn:
Bronzano priznanje: MMS Communications-Saatchi&Saatchi, Life 100% ceđeni sokovi, Nectar d.o.o;
Srebrno priznanje: Ovation BBDO, Booster – more energy, more fun, Nectar d.o.o;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
U kategoriji za odnos prema kupcima:
Bronzano priznanje: nije dodeljeno;
Srebrno priznanje: Mercator-S d.o.o, Idea organic – mi slavimo, vama poklanjamo;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
Za društveno odgovorne kampanje – profitni sektor:
Bronzano priznanje: nije dodeljeno;
Srebrno priznanje: New Moment New ideas Company, Rajićeva prvi rođendan, Shopping Centar Rajićeva;
Zlatno priznanje: nije dodeljeno.
U kategoriji društveno odgovorne kampanje: neprofitni sektor
Bronzano priznanje: Block&Roll, Skripta bez boje, Institut za trasfuziju krvi Srbije;
Srebrno priznanje: New Moment New ideas Company, Red Ball, Hemofarm fondacija;
Zlatno priznanje: McCann Beograd, , McCann Podgorica, UM Podgorica, # Neželjena, Centar za ženska prava Podgorica.
Priznanje za najbolju art direkciju: Munchmalow-priča za sebe.
Za najbolju produkciju: Zašto da NEO, Sve što možeš za Srbiju.
Priznanje za najbolju upotrebu muzike: #neželjena.
Za najbolji copy: NEObiznis.
Dragan Sakan New Idea za 2018: kampanja #Neželjena.
Oglašivač godine: Jaffa d.o.o.
Agencija godine: Ovation BBDO.
UEPS-ov Grand Prix za 2018. godinu: kampanja Munchmalow – priča za sebe, agencija Ovation BBDO, klijent Jaffa d.o.o.