Disrupt: Inicijativa koja će promešati karte u našem poslovnom ambijentu

24. II 2021 | Disrupt nagradni konkurs je organizovan sa ciljem da promoviše kompanije, agencije, udruženja i pojedince, koji su se posebno istakli u oblasti Disrupt inovacije ili Disrupt komunikacije, i tokom jako teške 2020. godine, uspeli da svojim aktivnostima ostvare uspeh i povuku društvo napred. Konkurs je otvoren 1. februara, a prijava radova traje do 15. marta 2021. godine. Javno proglašenje pobednika je planirano za 1. april.

“Disrupt konkurs je pravo mesto za sve oni koji su tokom 2020. godine uspeli da prepoznaju šansu za unapređenje i realizuju projekte koji su bili Disrupt u pogledu inovacije ili komunikacije. Sada je pravo vreme da te projekte nagradimo ovom prestižnom Disrupt nagradom i tako promovišemo one koji to zaista zaslužuju”, izjavila je Mila Zavođa, direktorka agencije Adam studio, koji organizuje ovaj konkurs.

“Raduje me što se pojavila inicijativa koja će promešati karte u našem poslovnom ambijentu i posebno obratiti pažnju na one koji smelo i hrabro uspostavljaju vezu sa publikom na inovativan način. Počastvovana sam što sam deo ekipe koja će prepoznati ko su ’rokeri’ na komunikacijskom terenu, od pojedinaca do velikih sistema“, rekla je Jelena Milašinović, PR menadžer Beogradske filharmonije i predsednica žirija Disrupt konkursa.

Pravo na učešće imaju svi koji smatraju da se njihovi radovi (iz bilo koje oblasti) mogu svrstati u ‘Disrupt’, a to podrazumeva da su inovativni u smislu rešenja određenog problema (Disrupt inovacija) ili neobični/drugačiji u smislu komunikacije (Disrupt komunikacija). Projekti koji učestvuju na konkursu moraju biti osmišljeni i realizovani (javno ili interno) na teritoriji Srbije, najvećim delom tokom 2020. godine.

Radovi se prijavljuju elektronski, putem online formulara, a glavne kategorije za prijavu opredeljuju pretežnu delatnost kojom se bavi kuća koja prijavljuje rad.

Glavne kategorije:

  • Trgovina
  • Industrija i proizvodnja
  • Turizam i ugostiteljstvo
  • Kultura i umetnost
  • Zdravstvo i farmaceutska industrija
  • Agencije i mediji
  • Finansijski sektor
  • Obrazovanje i zpošljavanje
  • Sport i zabava
  • IT industrija i telekomunikacije

U svakoj od glavnih kategorija, projekti se prijavljuju za jednu od dve potkategorije: Inovacija ili Komunikacija.

Posebne nagrade biće dodeljene i projektima koji su van klasičnih kategorija, a svojim angažmanom zaslužuju titulu Disrupt brutal i Disrupt influence.

Stručni žiri, sastavljen od vhunskih profesionalaca iz različitih oblasti, davaće svoj sud o tome koji radovi zaslužuju Disrupt nagradu.

Sastav žirija:

  • Jelena Milašinović – Beogradska filharmonija (u ulozi predsednika Disrupt žirija),
  • Ivana Mihajlović – Direct media United Solution,
  • Anja Đurić – Donesi,
  • Jovana Tufegdžić – Coca Cola HBC Srbija,
  • Bojan Balaž – Mokrogorska škola mendžmenta,
  • Sandra Lazarević – Banca Intesa,
  • Nataša Pavlović – Mercator S,
  • Dušan Stojaković – Hemofarm,
  • Jelena Subotić Krivokapić, PR expert
  • Vuk Tomić – New Moment New Ideas Company,
  • Mirjana Vladislavljević – Balkan Tube festival,
  • Žana Ranković – Sava osiguranje.