9. III 2024 | U prijatnom okruženju, kompanija Beohemija, koja posluje u okviru češkog CE Industries holdinga, ugostila je predstavnike medija, predstavljajući najnovije inicijative, kampanje i dostignuća.
Prisutnima su se obratili Roman Kratochvil, generalni direktor, Dragana Sekerez, direktor marketinga i Ivan Janićijević, komercijalni direktor Beohemije.
Ovom prilikom, najavljen je početak kampanje ‘Duel 1 dinar’, tokom koje če svaki prodati Duel gel deterdžent doprineti podršci samohranim majkama u Srbiji.
U saradnji sa Centrom za unapređenje društva, Beohemija pokreće inicijativu u kojoj dinar od svakog prodatog Duel gel deterdženta ide u fond za pomoć samohranim majkama u Srbiji. Ovaj korak ukazuje na društvenu odgovornost kompanije i želju da se pruži podrška onima kojima je najpotrebnija.
Svesni izazova na domaćem tržištu, Beohemija ne ulaže samo u tehnologiju već i u istraživanja, kako bi bolje razumeli potrebe svojih korisnika. Nedavno istraživanje otkrilo je da žene, bez obzira na životnu situaciju, doživljavaju sebe kao superheroje, koji se svakodnevno suočavaju s mnoštvom obaveza, te su odlučili da se posvete podršci ovim ženama putem kampanje ‘Duel – Snažan, Nežan i Moćan, kao ti’.
Kroz Duel kampanje, Beohemija ne samo da ističe kvalitete svojih proizvoda već i daje glas ženama koje ih koriste. Otvoreno priznajući inspiraciju koju crpe iz svakodnevnih junakinja, brend se postavlja kao podrška ženama koje, uprkos izazovima, održavaju osmeh na licu, izražavajući im priznanje, naglašavaju iz kompanije i poručuju da je Beohemija pokazala svoje dugoročno opredeljenje ka podršci zajednici i ostvarivanju društvene odgovornosti, uz konstantnu posvećenost rastu i razvoju kompanije, brendova i svojih zaposlenih.