Iz godine u godinu PerSu marketi čine sve da u mestima u kojima rade postanu, ne samo omiljeno mesto za kupovinu, već i da dobiju status omiljenog komšije. U tom cilju je ovaj zrenjaninski trgovinski lanac pre 9 godina započeo akciju ‘Topli dinar’.
Ova humanitarna akcija ima za cilj da ugreje domove najugroženijih porodica iz Vojvodine. Naime, od svake kupovine obavljene u periodu od 1. do 30. septembra, PerSu marketi donirali su po 1 dinar čime su uspeli da prikupe sredstva za nabavku ogreva za 100 najugroženijih porodica. „Svake jeseni, kada mnogi počinju da brinu oko ogreva, PerSu pokreće svoju akciju i na taj način ne samo da pomaže već i inspiriše sve da pomognemo i mislimo jedni na druge“, poručuju iz kompanije. Kroz ovu humanitarnu akciju, zaključno sa 2023. godinom, ogrev je dobilo 925 porodica u Vojvodini.
Akcija PerSu marketa naišla je na veliku podršku kako potrošača, tako i poslovnih partnera. Ove godine akciju su podržali Gand kafa, Dijamant, Frikom, Imlek, Marbo, Coca Cola i myWorld. Celokupnoj organizaciji veliku pomoć pružili su i Centri za socijalni rad iz svih opština, koji su dostavili spiskove najugroženijih mnogočlanih porodica. Na taj način, povezali su se trgovci, proizvođači, potrošači i centri za socijalni rad, kako bi zajedničkim snagama ugrejali hladne komšijske domove.
“Zahvaljujemo se svim potrošačima, ali i partnerima, koji su doprineli uspešnoj realizaciji humanitarne akcije ‘Topli dinar’ i pomogli nam da ove zime svima bude toplo”, poručuju iz PerSu marketa.