3. X 2022 | MOL Grupa je pre sedam godina započela transformaciju svojih servisnih stanica u devet zemalja širom regiona Fresh Corner konceptom, a danas većina servisnih stanica nudi svežu hranu i kafu. Kao pokazatelj popularnosti brendova ne-goriva, godišnja potrošnja kafe širom regiona prelazi 52 miliona šoljica kafe, dok je broj kupljenih hot-dogova blizu 25 miliona.
Sa preko hiljadu Fresh Corner kutaka, MOL je poslednjih godina postao vodeći lanac kafe u regionu. Dugoročna strategija kompanije do 2030. godine je polazna osnova za kontinuirani razvoj i širenje, sa ciljem da se poveća dostupnost MOL-ovih maloprodajnih usluga i usluga koje su u skladu sa zahtevima kupaca, jer broj kupaca koji kupuju sveže skuvanu kafu ili lokalno pripremljenu hranu – kada pune svoje rezervoare – nastavlja da raste. Osim toga, sve više ljudi na stanice dolazi samo da nešto pojede ili popije svežu kafu. Za obe grupe, sveži proizvodi i brzina usluge su od najveće važnosti.
MOL Grupa je počela da razvija koncept Fresh Corner na svojim servisnim stanicama u devet zemalja u regionu 2015. godine i danas većina servisnih stanica nudi svežu hranu i kafu, za one koji putuju na posao ili na duže destinacije.
Postoje mnoge razlike koje su uočene u navikama potrošača četiri najveće zemlje u regionu po broju Fresh Corner-a. Česi i Slovaci preferiraju dugu amerikano kafu, dok je Mađarima i Rumunima na prvom mestu espreso.
Mađari su veliki ljubitelji kafe, u 2021. godini konzumirali su skoro deset miliona šoljica kafe u Fresh Corner mreži. Čak i tokom leta, potrošnja kafe je bila velika, u proseku više od 30.000 šoljica kafe dnevno tokom letnje sezone, što je skoro duplo više od zimskih meseci. U Srbiji se godišnje proda više od milion šoljica Fresh Corner kafe.
Hot-dog je izuzetno popularan u svakoj zemlji, godišnje se proda oko 25 miliona. U svim zemljama prodaja domaćeg peciva je daleko ispred poslastica, a Mađarska ima veći udeo slatkih peciva od ostalih zemalja.
Dugoročni plan MOL-a je da do kraja 2023. otvori još oko 300 Fresh Corner kutaka širom regiona.