25. IX 2018. | Devetočlani međunarodni žiri za semplere, nagrade za najbolja medijska dostignuća u regionu, vodiće Zdenka Milanović, rukovodilac marketinga za Srbiju i Crnu Goru u preduzeću Coca-Cola Hellenic.
Prijave za takmičenje su već otvorene, a rok za prijavu radova je 10. novembar 2018. Pobednici će biti otkriveni na konferenciji SEMPL, koja će se održati 29. i 30. novembra 2018. u Portorožu.
Takmičenje Sempler za najbolje medijske strategije u regionu Adriatik već šesnaestu godinu se održava u okviru konferencije medijskih trendova SEMPL. Radovi mogu biti prijavljeni u čak trinaest različitih kategorija, a od svih najboljih žiri će izabrati i dobitnika najviše nagrade.
Velikim semplerom će biti nagrađena najbolja medijska strategija 2018. godine. Biće dodeljene i posebne nagrade TOP Sempl za medijskog menadžera godine, kog organizator bira pomoću uglednih poslovnih ljudi, i medijsku zvezdu budućnosti.
Prijavljene radove će ocenjivati devetočlani međunarodni žiri sastavljen od marketinško-komunikacionih stručnjaka, predstavnika naručilaca i agencija. Predsednica žirija će biti Zdenka Milanović, rukovodilac marketinga za Srbiju i Crnu Goru u preduzeću Coca-Cola Hellenic, a u ocenjivanju radova će joj se pridružiti i Lejla Beba, direktor marketinga i komunikacija u ASA Banci iz Bosne i Hercegovine, Vasilije Ćorluka, kreativni direktor u agenciji Publicis One Adriatic iz Makedonije, Sanja Đekić, direktor digitalnog sektora hrvatske medijske agencije Mediacom CE, Nataša Filipović, direktorka agencije Ovation BBDO Beograd iz Srbije, Miranda Mladin, izvršni direktor za centralni marketing i inovacije u Atlantic grupi iz Hrvatske, Boris Rogan, izvršni direktor hrvatske agencije Luna\TBWA Zagreb, Matevž Šmalc, direktor upravljanja robnom markom i iskustvom u društvu A1 Slovenija, i Alina Žugelj Pikalo, medijski direktor u medijskoj agenciji Pristop Media i direktor medijske agencije Mediaplus Adria iz Slovenije.
Zdenka Milanović, ovogodišnja predsednica žirija za Sempler nagrade, kaže da se najuspešnije medijske strategije izdvajaju po svojoj autentičnosti i uvezanosti sa strategijom brenda, bez obzira na raspoloživi budžet. Ona je istakla da ovaj način razmšljanja podstiče inovativni izbor medija i sadržaja među prijavljenim radovima, i da je upravo to ono za čime žiri traga. “Velike i brze promene u industriji kontinuirano provociraju diskusiju koliko smo spremni za to, koliko smo inovativni i da li se nove ideje prepoznaju i nagradjuju. Sempl svoju snagu bazira upravo na spremnosti da otvori teme budućnosti industrije sa svim izazovima koje oni donose. Ista vizija se prenosi i na festivalske radove, a u ime žirija mogu potvrditi spremnost da ćemo i ove godine podržati radove koji odražavaju svežu perspektivu novih trendova”, dodala je Milanović.
Prošle godine dve, a ove godine još jedna nova kategorija
Organizatori konferencije su takmičarskom delu prošle godine dodali dve nove kategorije – najbolja PR-strategija ili promocija i najbolji tehnološki pristup, a ove godine će prvi put dodeliti nagradu i za najbolje korišćenje marketinga uticaja.
Nagradu zlatni sempler može osvojiti i medijska strategija koja je u komunikaciju robne marke uspešno uključila influensere, poznate ličnosti ili ambasadore, a strategija će morati da uveri žiri kako u pogledu odličnosti u dizajnu, izvođenju i razvoju, tako i u pogledu kreativnosti, inovativnosti, postavljanju jasnih ciljeva i pokazatelja uspešnosti.
Prijave radova moguće su na internet stranici konferencije SEMPL, a zainteresovane pozivamo da svoje medijske strategije prijave u što više relevantnih kategorija. Rok za prijavu ističe 10. novembra 2018.