KOMPANIJA NIELSEN OBELEŽILA SVETSKI DAN ČIŠĆENJA VOLONTIRANJEM NA ADI HUJI

25. IX 2018. | Zaposleni u kompaniji Nielsen ove godine su se po prvi put priključili globalnom trendu i obeležili Svetski dan čišćenja (World Cleanup Day), volonterskom akcijom sprovedenom na Adi huji. Veliki broj volontera učinio je da se 14. septembra Ada huja najpre zaplavi, a potpom i zablista.

Ova akcija deo je šireg globalnog trenda, nastalog u cilju da se pojača borba protiv otpada koji se neprekidno uvećava na planeti Zemlji. Kompanija Nielsen poznata je po intenzivnom i kontinuiranom radu na podizanju svesti zajednice o važnosti očuvanja životne sredine, pa je uključivanje u ovu akciju samo još jedan u nizu koraka i doprinosa kojim oni teže da unaprede svoje društveno odgovorno poslovanje.

Svi volonteri – zaposleni u kompaniji Nielsen u Srbiji za ovu priliku bili su opremljeni adekvatnom opremom – zaštitnim rukavicama i džakovima za smeštanje otpada, dok su timskom duhu doprinele i plave majce koje su nosili. Tokom ovog radnog dana svi učesnici pokazali su motivisanost i dobru volju, ali i visok nivo svesti o važnosti očuvanja životne sredine, kako u svom okruženju tako i uopšte.

I u narednim godinama kompanija Nielsen nastaviće da podržava ovakve i slične inicijative, u cilju osnaživanja svesti kako zaposlenih tako i javnosti o značaju društveno odgovornog poslovanja.