23. IX 2019 | Milioni ljudi širom sveta su uklanjanjem otpada iz prirode obeležili Svetski dan čišćenja, a ovu gobalnu akciju podržali su i građani naše prestonice. Tim povodom, kompanija Procter&Gamble, brend Fairy, njihovi partneri iz kompanije Delhaize i organizacije Let’s Do It! Srbija, a uz podršku poznatih ličnosti, čistili su obalu Dunava kod Ade Huje, vrativši ovoj atraktivnoj lokaciji njen pravi sjaj.
Simbolično, na ovaj dan, kompanija Procter&Gamble predstavila je najnoviji Fairy Ocean Plastic deterdžent za pranje sudova, čija ambalaža je izrađena od reciklirane plastike iz okeana. Lansiranje nove boce ima za cilj da podigne svest o problemu velike količine plastike u okeanima i o tome šta može da se učini kako bi se sprečilo da plastika završi u okeanu.
U okviru kampanje, kupovinom bočice Fairy Ocean proizvoda doniraju se sredstva za očuvanje životne sredine i reka Srbije, a novi Fairy Ocean može da se pronađe na policama prodajnih objekata Maxi, Tempo i Shop&Go.
Kampanja za očuvanje reka Srbije samo je jedan od načina na koji kompanija Procter&Gamble daje doprinos očuvanju prirode.
Zaposleni kompanije Procter&Gamble su zajedno sa glumcima Bojanom Ordinačev i Stefanom Buzurovićem, te blogerkom Milicom Novković, poznatijom kao Mica Blogerica, članovima Let’s Do It! Srbija i desetinama volontera, dali svoj doprinos u uklanjanju otpada nakupljenog duž obale Ade Huje.
Procter&Gamble je prepoznao inicijativu Let’s Do It! Srbija, organizacije koja je deo globalne Let’s Do It! mreže, a koja deli iste vrednosti i posvećenost – da na globalnom nivou smanji otpad čime se brine o prirodnom okruženju i planeti zemlje uopšte.