POVEZALA NAS JE POSVEĆENOST KVALITETU: Direktor Savencia Grupe posetio Mlekoprodukt

23. II 2021. | Novi direktor za Centralnu i Istočnu Evropu grupe Savencia fromage & dairy Boris Burden za vreme posete Srbiji i Mlekoproduktu sastao se sa gradonačelnikom Zrenjanina Simom Salapurom. Tokom susreta istaknut je značaj Mlekoprodukta i doprinos stabilnosti privrede kako na regionalnom tako i na nacionalnom nivou.

“Izuzetna mi je čast što sam u mogućnosti da posetim Mlekoprodukt. Postavši deo Savencia Grupe, kompanija se brzo uklopila u njen model poslovanja, pre svega zbog zajedničke, dugo negovane kulture kvaliteta, a zatim i principa poslovanja koji podrazumevaju poseban odnos prema zaposlenima, partnerima i sredini u kojoj posluje. Posvećenost društvenoj odgovornosti jedan je od ključnih elemenata Mlekoprodukta kako u okviru lokalnog delovanja, tako i nacionalnog, na šta smo kao grupa Savencija ponosni. U Zrenjaninu zapošljavamo više od 300 radnika, otkupljujemo godišnje oko 30 miliona litara mleka od 400 proizvođača. Prema tome, ova kompanija je jedan od značajnih aktera za život kako na lokalnom tako i na nacionalnom nivou koja se oduvek zalaže da obezbedi kontinuitet prehrambenog lanca i da ponudi svojim sugrađanima proizvode visokog kvaliteta. Sve su ovo razlozi što je i u protekloj godini Mlekoprodukt zabeležio rast i sjajne rezulatate, učvršćujući poziciju lidera na tržištu polutvrdih i tvrdih sireva. Grupa Savencia je poznata po svojoj raznovrsnosti, bogatoj istoriji i etičkom poslovanju, a to je sve potpuno komplementarno i sa načinom na koji se posluje i u Srbiji. Danas sam ovde video mnogo strasti i pozitivne energije, kao i želje za daljim razvojem i napretkom. Uvek možete računati na mene i moju punu podršku u budućnosti” izjavio je Boris Burden.

“Mlekoprodukt je dao značajan doprinos kada je reč o ekonomskoj stabilnosti u našem gradu, razvoju privrede i razvoju grada decenijama unazad, posebno u godini koja je iza nas. Sačuvali su radna mesta za tri stotine radnika, svoje kooperante koji svakodnevno isporučuju mleko, a mi ćemo kao Grad doprineti daljem razvoju i povećanju proizvodnje”, rekao je Simo Salapura.

Tokom proteklih godinu dana kompanija je uspešno poslovala i dobila sertifikat i mogućnost da izvozi u Kinu, Rusiju, EU i realizovala ugovor sa Starbucksom. Kontinuirano se unapređuje sistem proizvodnje i usklađuju zahtevi i standardi sa partnerima, ali je prioritet u periodu pandemije, ipak, zaštita zaposlenih.

Poseta Borisa Burdena Srbiji još jedan je od pokazatelja koliko je naše tržište značajno ne samo u Evropi nego i šire. Novi pravci i proširenje tržišta utiču povoljno na domaću privredu, počev od domaćih farmera, dobavljača sirovine, partnera do industrijskih proizvođača.

Cilj je da se zadrže mladi i kompetentni ljudu koji će imati sigurna radna mesta i bolju perspektivu budućnosti, saopšteno je iz kompanije.