PONOS JE U NAŠOJ PRIRODI – NOVOM KAMPANJOM KNJAZ MILOŠ ISKAZUJE POŠTOVANJE PRIRODI IZ KOJE POTIČE

18. IV 2019. | “Brdovita, plodna, neukrotiva zemlja na kojoj gradimo svoju ličnu i zajedničku istoriju, neodvojivi je deo našeg karaktera i duha. Odnos prema životu u ovom posebnom kutku naše planete, od pamtiveka opisujemo kratkom, ali jasnom i snažnom rečju: ponos. I naša najpoznatija mineralna gazirana voda, Knjaz Miloš, svoje blagodeti duguje nepresušnom i plodnom tlu Bukulje iz koje izvire. Zato Knjaz Miloš u novoj kampanji ‘Ponos je u našoj prirodi’ iskazuje poštovanje upravo prirodi, iz koje vekovima uzima ono najvrednije, čime potom daruje generacije ovdašnjih ljudi”, istakli su iz kompanije Knjaz Miloš, tokom izleta organizovanog juče, u sklopu nove kampanje, za predstavnike medija, koji su u Aranđelovcu obišli pećinu Risovača, Park Bukovičke banje i Bukulju, odakle se pruža panoramski pogled na ovaj živopisan šumadijski grad.

U okviru sadržajnog programa, sa novinarima je razgovarao i dr Slobodan Prodanović, direktor Specijalne bolnice za rehabilitaciju Bukovička banja, koji je govorio o značaju i lekovitosti vode kojom se davne 1811. krepio Dositej Obradović, vodi koja je izlečila kneginju Ljubicu, zbog čega je Knjaz Miloš tražio da se zapregom doprema i na srpski dvor, vodi za čije je blagodeti nauka znala pre gotovo dva veka, a narod odvajkada.

Istoričarka umetnosti i viši kustos Narodnog muzeja u Aranđelovcu, Zorica Petrović, novinarima je pokazala sve znamenitosti predivnog Parka Bukovičke banje, uključujući i rekonstruisani Paviljon Knjaz Miloš, prvu fabriku za flaširanje mineralne vode i objekat od istorijskog značaja, koji je 1907. godine izgrađen u duhu secesije, kao prva zgrada od armiranog betona u Srbiji.

“Knjaz Miloš godinama unazad priča priču o ponosu, a sada je u fokusu priroda, kojoj naša voda duguje svoju autentičnu gaziranost i prepoznatljivu osvežavajuću moć. To je iz razloga što smo prepoznali da je priča o Knjazovoj tradiciji, prisustvu u našim životima, ali i njegovim svojstvima, značajna i posebna i u svetskim okvirima. Zato će i ubuduće u centru našeg postupanja biti istorija, priroda i zajednica na koju smo ponosni”, rekla je direktor marketinga Knjaz Miloša Danijela Vujošević.