17. I 2022. | Kompanija P&G je prethodno najavila da će na predstojećem Sajmu potrošačke elektronike (CES) održati kompletnu virtuelnu prezentaciju. Tako će P&G LifeLab, biti u potpunosti dostupan posetiocima putem internet stranice PGLifeLab.com, uključujući i one koji nisu registrovani za CES 2022. U ovom virtuelnom okruženju posetioci će moći uživo da komuniciraju sa P&G stručnjacima koji će podeliti informacije o najnovijim proizvodima: GilletteLabs Bugatti specijalno izdanje zagrejanog brijača, koji predstavlja prvi zagrejani brijač na svetu, kreiranog u partnerstvu sa legendarnim brendom automobilske industrije, kao i GilletteLabs sa piling barom koji savršeno uklanja prljavštinu i ostatke kože, omogućujući vrhunsku negu lica za novo iskustvo brijanja.
Oralna higijena predstavlja Oral-B serije 4 i 5, pametne četkice za zube koje podstiču potrošače da vode više računa o svom oralnom zdravlju. Publika će takođe moći da se upozna sa Oral-B iO 10, koji predstavljaju sledeći evolutivni nivo u pravljenju vrhunskih četkica za naprednu oralnu higijenu.
Tide smanjuje negativan uticaj pranja veša na prirodnu okolinu, čime pozitivno utiče na zajedničku budućnost. Posetioci će imati priliku da saznaju više i o prvom prašku za veš namenjenom za svemir, koji će astronauti koristiti na Međunarodnoj svemirskoj stanici od ove godine.
P&G Beauty – segment lepote i nege se vraća na CES po prvi put od 2019. sa BeautySPHERE konceptom koji predstavlja svojevrsno putovanje kroz platformu Responsible Beauty. Ova platforma P&G proizvoda iz oblasti lepote i nege jeste novi borac za pozitivne promene u domenu lepote širom sveta.
LifeLab takođe nudi i novo gejming iskustvo, pa će ubuduće svi posetioci moći da se oprobaju u igri Crest Cavity Creeps kako bi oslobodili Toothopolis, ili vožnji snouborda koji klizi poput zagrejanog brijača GilletteLabs-ove vlasničke FlexDisc™ tehnologije.
“U kompaniji P&G neumorno tragamo za novim inovacijama koje poboljšavaju kvalitet života potrošača širom sveta. Uzbuđeni smo što smo se na CES vratili virtuelno i što ćemo javnosti moći da predstavimo kako su potrošači inspirisali širok spektar novih proizvoda i iskustava, uključujući inovacije koje nude rešenja za neodložne izazove poput ekološke održivosti”, rekao je direktor P&G brenda Mark Pričard.