NOVI POČETAK ZA NOVE BEBE SA ARIELOM I LENOROM

2492020-Ariel-i-Lenor-donacija-porodili_tima

24. IX 2020. | Poznati P&G brendovi Ariel i Lenor sa predstavljaju zajedničku kampanju usmerenu na poboljšanje uslova u porodilištima u Srbiji. Kupovinom bilo kog Ariel PODS ili Lenor proizvoda u Maxi, Mega Maxi, Tempo i Shop&Go prodavnicama istovremeno donirate deo sredstava  za kupovinu novih posteljina za bebe u srpskim porodilištima.

Svake godine se u Srbiji rodi oko 65.000 beba koje prve dane provode u ginekološkim i akušerskim bolnicama i odeljenjima širom zemlje, a samo u 25 naših najvećih porodilišta novorođenim bebama je na raspolaganju ukupno 1.384 kolevki. To znači da su potrebe za održavanjem optimalnih uslova za funkcionisanje i negu novorođenčadi u porodilištima velike, a izazovi u svakodnevnom radu često još veći.

Inspirisani ovom statistikom, P&G brendovi Ariel i Lenor pokreću kampanju ‘Novi početak za nove bebe’ tokom koje se od svakog Ariel PODS ili Lenor proizvoda kupljenog u Delhaize Serbia prodavnicama izdvajaju sredstva za kupovinu novih posteljina za bebe u porodilištima.

Partner u realizaciji kampanje je udruženje ‘Prijatelji dece Srbije’ osnovano 1990. godine sa misijom da doprinese promociji i ostvarivanju prava deteta, kao i stvaranju uslova za sigurno i srećno detinjstvo. „Prvi korak ka našoj misiji odvija se u porodilištima. Zbog toga smo rado prihvatili da učestvujemo u ovako humanoj kampanji, koja za glavni cilj ima srećnije majke i bebe“, rekla je Iva Eraković, direktorka udruženja.

Zajedno sa udruženjem, kompanija Procter & Gamble je prikupila informacije o potrebama za ovom vrstom donacije u srpskim porodilištima i došla do broja od više od 6.000 dečijih posteljina koje će biti donirane, koje će bebama omogućiti miran san i udoban boravak u porodilištu. „Doniranjem dečije posteljine porodilištima u Srbiji P&G i njegovi brendovi nastavljaju da ulažu u lokalnu zajednicu, pružajući pomoć tamo gde je najpotrebnija. Nedavno smo donirali sredstva Crvenom krstu Srbije za kupovinu paketa hrane i zaštitnu opremu za ugroženo stanovništvo u Srbiji tokom globalne pandemije COVID-19, a sada svoje napore preusmeravamo na mesta gde se rađaju novi životi“,  rekao je Razvan Resmerita, direktor komunikacija kompanije Procter & Gamble za jugoistočnu Evropu.