NOVI DIREKTOR MARKETINGA GRAND KAFE

06. VII 2020. | Zoran Golub, dosadašnji marketing menadžer novih kategorija Strateško poslovnog područja Kafa u Atlantic Grupi, u skladu sa organizacionom promenom, preuzeo je poziciju direktora marketinga Grand kafe. On se Atlantic Grupi pridružio 2017. godine, a radno iskustvo u oblasti marketinga gradio je u kompanijama Apatinska pivara, Pepsico International, Strauss Adriatic – gde je radio na pozicijama marketing direktora i West Balkan Group brend menadžera. Njegovo unapređenje u okviru marketing sektora kompanije predstavlja potvrdu uspešnih poslovnih rezultata i bogatog radnog iskustva u ovoj oblasti.

Na prethodnoj poziciji u Atlantic Grupi, Zoran je sa svojim timom uspešno razvijao i implementirao važne projekte i kampanje, a neki od njih su i razvoj segmenta Black‘n’Easy kafe, relanisranje Barcaffe brenda u kategoriji kapsula i regionalni ulazak u RTD kategoriju.  Poslednji i najveći u nizu razvojnih projekata je jačanje regionalne pozicije u kategoriji instant kafe u okviru koga je predstavljen novi unapređeni portfolio kao  i novi brend Insta grand.

“Moj poslovni cilj i zadatak na novoj poziciji je da prenesem svoje dugogodišnje iskustvo u daljem razvoju brendova i kategorija Grand kafe. Verujem da ću uz podršku sjajnog tima uspeti da implementiram marketinšku viziju kojom ćemo nastaviti da jačamo poziciju jednog od core brendova kompanije,  unapređujemo portfolio proizvoda i tržišni nastup“, izjavio je Golub.

Poslovna filozofija Atlantic Grupe je da ulaže u svoje core brendove, ne samo u želji da prati potrošačke navike i trendove, već i da ih diktira svojom inovativnošću. Potvrda takvog stava je i organizaciona promena u SPP Kafa, koja je u fokus stavila svaki od renomiranih brendova, kao što su Grand kafa i Barcaffè, uz orijentaciju ka preferencama potrošača na različitim tržištima.