NOVA KAMPANJA GRAND KAFE

2992020-Zoran-Golub-direktor-marketinga-Grand-kafe

29. IX 2020. | Grand kafa ponovo je iznenadila svoje potrošače inspirativnom kampanjom koja nosi važnu poruku za sve nas – Hajde da imamo vremena. Na ovaj način kompanija još jednom skreće pažnju na sve one bitne trenutke koje delimo sa drugima uz šoljicu domaće kafe. Na vreme posvećeno sebi i svojim mislima, porodici, dragim ljudima i svim onim momentima koji čine dan lepšim.

„U današnjem vremenu kada se sve odvija ubrzano, kada jurimo za obavezama ni ne sluteći koliko se često dešava da zaboravimo na ono što je zaista važno, želimo da skrenemo pažnju na sve one sitnice koje nas ispunjavaju. Na bliskost, posvećenost, razumevanje, osmehe i vreme namenjeno razgovorima, zbližavanju i porodičnim trenucima. Ovom kampanjom smo želeli da inspirišemo ljude da makar na trenutak zastanu, skuvaju omiljenu kafu i nađu dovoljno vremena da se posvete sebi i dragim ljudima“ izjavio je Zoran Golub, direktor marketinga Grand kafe u Atlantic Grupi