SKIDANJE TERETA INFLACIJE SA POTROŠAČA: Lidl Srbija kreće u masovno snižavanje redovnih cena

10. V 2024 | U skladu sa deklarisanom politikom da potrošačima ponudi pažljivo odabrani asortiman proizvoda sa najboljim odnosom cene i kvaliteta, kompanija Lidl Srbija je u poslednjih godinu dana u svim svojim prodavnicama snizila redovne cene za više od 500 proizvoda. Proizvodi sa sniženim cenama se nalaze u velikom broju različitih kategorija – od osnovnih životnih namirnica, mlečnih proizvoda, pića, kozmetike do hemijskih proizvoda.

Kako navode iz kompanije, u vremenskom rasponu od aprila 2023. do aprila 2024. cene više od 500 proizvoda su snižene i do 20%, a potrošači i u narednom periodu u Lidlovim prodavnicama širom Srbije mogu očekivati i veliki broj akcijskih popusta i niže redovne cene proizvoda, sa krajnjom težnjom da potrošačka korpa uporednog kvaliteta u Lidlu bude najpovoljnija.

„Uprkos svim izazovima koji su pogodili retail industriju u prethodnom periodu, trudimo se da povećanje nabavne cene proizvoda, transporta, energenata i drugi troškovi ne utiču i da ne budu direktno putem povećanja cena preneti na potrošače. Ovo snižavanje cena velikog broja proizvoda još jedan je od načina da pokažemo da smo pouzdan partner našim potrošačima i da osnažujemo poverenje koje smo stekli od početka poslovanja u Srbiji“, izjavio je generalni direktor Lidla Srbija Dragan Čigoja.

Iz kompanije posebno ističu da veliko poverenje potrošača u kompaniju Lidl Srbija ove godine dokazuje i prestižna nagrada ‘Izabrana prodavnica godine’. Nagrada, koju dodeljuje organizacija ‘Izabran proizvod godine’ (Voted Product of the Year), rezultat je nezavisnog i transparentnog istraživanja koje je sprovela najveća globalna istraživačka kompanija NielsenIQ. U okviru istraživanja potrošači na teritoriji Srbije imali su mogućnost da između velikog broja kandidata odaberu proizvode, usluge i trgovinski lanac koji najbolje odgovara njihovim preferencijama.

„Ovom nagradom je Lidl potvrdio da prodavnice ove kompanije zadovoljavaju visoke standarde kvaliteta proizvoda, fer poslovanja i odgovornosti prema potrošačima, nudeći jednstveno iskustvo kupovine“, zaključuju iz srpskog ogranka Lidla.