LEAPING BUNNY ZA GARNIER: Dostignut veliki cilj globalnog brenda

9. III 2021 | Svi Garnier proizvodi širom sveta dobili su zvaničnu potvrdu programa Leaping Bunny u okviru vodeće organizacije koja radi na zaustavljanju testiranja na životinjama u celom svetu – Cruelty Free International.

Garnier je jedan od najvećih globalno prisutnih brendova koji su dobili potvrdu organizacije Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny, što je ogroman korak i za brend Garnier i za kozmetičku industriju u celini.

Mišel Tju (Michelle Thew), izvršni direktor Cruelty Free Internationala rekla je ovim povodom da saradnja sa Garnierom i pomoć koju ova organizacija dobija od kompanije u zaustavljanju globalnog testiranja na životinjama u oblasti kozmetike, kao i potvrda brendu u okviru programa Leaping Bunny, predstavljaju značajan korak napred u ostvarenju njihovih zajedničkih ciljeva.

“Višemesečnim pristupom Garnier je pažljivo preispitao svakog dobavljača i njegov izvor sirovina i mi smo potpuni sigurni u rezultate”, naglasila je Mišel Tju.

Leaping Bunny program zahteva od brendova da izvrše forenzičko ispitivanje svog celokupnog lanca snabdevanja, uključujući sve sirovine i pojedinačne sastojke, kako bi se potvrdila usklađenost sa njihovim strogim standardima.

Potvrda se odnosi na sve gotove proizvode određenog brenda – pojedinačni proizvodi ili artikli ne mogu dobiti potvrdu kao izolovani slučajevi. U slučaju Garniera, bilo je potrebno obezbediti deklaracije od preko 500 dobavljača koji dostavljaju više od 3.000 različitih sastojaka iz svih krajeva sveta.

Garnier i Cruelty Free International su mesecima radili na prikupljanju tih dokaza, kako bi bili sigurni da svaki proizvod u okviru Garnierovog globalnog portfolija može da istakne internacionalno prepoznati Leaping Bunny logo organizacije Cruelty Free International. Zahvaljujući tom zahtevnom procesu, potrošači mogu da kupuju Garnier proizvode znajući da oni ispunjavaju stroge kriterijume programa Leaping Bunny.

„Garnier se zalaže za svet bez testiranja na životinjama još od 1989. godine. Zvanična potvrda organizacije Cruelty Free International u okviru programa Leaping Bunny je ključan događaj za nas i važan je deo naše Green Beauty misije. Danas Garnier pravi još jedan ‘zeleni’ korak napred, na putu da postane potpuno posvećeni, održivi i transparentni brend koji radi na ostvarenju Green Beauty misije za sve nas”, izjavio je Adrien Koskas, globalni predsednik brenda Garnier.

Ovo saopštenje Garniera nadovezuje se na događaje koji su prošlu godinu učinili ključnom za ovaj brend. Garnier je 2020. godine objavio svoju inicijativu Green Beauty, koja predstavlja kompletan pristup održivosti, transformišući svaku fazu Garnierovog lanca vrednosti i drastično smanjujući uticaj ovog brenda na životnu sredinu.

O Garnieru

Globalni brend Garnier prodaje se u 64 države, a iz proizvodnih postrojenja svake godine izađe oko 1,8 milijardi proizvoda ssa oznakom ovog brenda. Kako navode, ključni ciljevi brenda do 2025. su: 0% nereciklirane plastike, odnosno štednja 37.000 tona nereciklirane plastike godišnje; ugljenično neutralna industrijska postrojenja, pri čemu je već postignuta ušteda 38.596 tona ekv. emisija CO2 zahvaljujući povećanoj upotrebi obnovljive energije; 100% plastične ambalaže koja može da se reciklira, ponovo upotrebi ili kompostira do 2025.

 

O Cruelty Free International

Cruelty Free International (CFI) je vodeća organizacija koja radi na stvaranju sveta u kojem niko ne želi, niti veruje, da su eksperimenti na životinjama potrebni. Tim, sačinjen od stručnjaka u svojim oblastima, posvećen je nagrađivanim kampanjama, političkom lobiranju, naučnoj i pravnoj ekspertizi i korporativnoj odgovornosti. Edukujući, pokrećući i inspirišući ljude širom sveta da poštuju i štite životinje, CFI istražuje i obelodanjuje stvarne uslove života životinja u laboratorijama, traži od donosilaca odluka da uvedu promene koje će biti pozitivne za životinje, i zalaže se za bolju nauku i život bez surovosti.