31. V 2022 | Kiehl’s Since 1851, kultni američki brend specijalizovan za kreiranje formula za negu kože i kose, 27. maja je u prisustvu mnogobrojnih prijatelja i zaljubljenika u ovaj brend, otvorio je svoju treću prodavnicu u Beogradu, u tržnom centru Ušće.
Kiehl’s je postao prepoznatljivo ime u industriji nege kože od otvaranja prve originalne apoteke u Njujorku 1851. godine, jer svojim kupcima nudi najfinije formulacije izrađene na temelju novih naučnih saznanja i jedinstveno delotvornih prirodnih sastojaka. Sa dolaskom na tržište Srbije 2019. godine i otvaranjem prodavnice u TC Galeriji Beograd, kao i online prodavnice www.kiehls.rs 2021. godine, Kiehl’s je obradovao mnoge ljubitelje ovog popularnog skincare brenda. Brend nastavlja širenje prodajne mreže, otvaranjem treće po redu prodavnice u Srbiji i to u jednom od najvećih tržnih centara u zemlji, tržnom centru Ušće koje se prostire na 130.000 kvadratnih metara.
Uz već prepoznatljive elemente duge istorije i tradicije Kiehl’sa, ali i jedinstveni ekscentričan karakter same prodavnice, Kiehl’s je otišao korak dalje, pa je nova prodavnica dizajnirana i izgrađena po principima održivosti. Od začetka misija Kiehl’sa je uvek težiti boljem – od odgovorne formulacije proizvoda, pakovanja, proizvodnje do podrške zajednicama i smanjenju uticaja na životnu sredinu. I u novoj prodavnici u tržnom centru Ušće, Kiehl’s nastavlja sa praktikovanjem Future Made Better inicijative, koja predstavlja Kiehl’sovo putovanje ka smanjenju uticaja na životnu sredinu i poboljšanju uslova zajednice u kojoj su prisutni. Njihov rad ka tom cilju podrazumeva kreiranje odgovornih formula sa obnovljivim sastojcima i održivim pakovanjem, kao i poboljšanjem materijala koje koriste u prodavnicama.
Pored brige o okruženju, posvećenosti zajednici kojoj služe i prepoznatljivo uređenje prodavnica, Kiehl’s Since 1851 ostaje veran svom nasleđu i u pogledu vrhunskog spektra usluga koje nudi kupcima širom sveta. Svaki član Kiehl’sovog prodajnog osoblja je upoznat sa načinom usluživanja kupaca koji praktikuje brend, pa je uz poznavanje sastojaka formula i apotekarske tradicije, osposobljen za prepisivanje tretmana i režima nege kože i kose u skladu sa individualnim potrebama kupaca.
Kao u svim Kiehl’s prodavnicama širom sveta i u novoj prodavnici u Ušću će se praktikovati inicijativa ’Isprobajte pre kupovine’ koja omogućava klijentima da preuzmu komplementarne uzorke i isprobaju ih kod kuće.
”Srećni smo što će najfiniji apotekarski proizvodi ljubiteljima Kiehl’sa od danas biti dostupni na još jednoj lokaciji u tržnom centru Ušće. Zadovoljstvo kupaca i zajednice, kao i briga o okolini su oduvek bili u središtu svega što radimo i naš cilj je da ponudimo kupcima besplatnu analizu kože i personalizovane konsutlacije sa našim eskpertima za negu i preporučimo efikasna i ciljana rešenja u odnosu na tip, stanje kože i ciljeve koje klijent želi da postigne. Kako bismo uslugu analize kože podigli na viši nivo i prateći najnovija saznanja u oblasti nauke i tehnologije, analizu kože smo obogatili uvođenjem uređaja najnovije generacije, Derma-Reader, koji će biti dostupan u prodavnici u Ušću. S obzirom da Kiehl’s nastoji da poveže generacije putem uspomena, tradicije i nege kože, srećni smo što ste deo našeg putovanja kako u online svetu, tako i u prodavnicama’, izjavio je povodom otvaranja Güven Dalgıç, generalni menadžer L’Oréal Luxe divizije.