KAMPANJE SA SVRHOM: Predstavljena statueta koja će biti dodeljena najodgovornijim kompanijama u Srbiji

20. 10. 2021 | U duhu CSR Festivala na kom će biti nagrađene najuspešnije društveno-odgovorne aktivnosti kompanija koje posluju na srpskom tržištu, predstavljena je i statueta ‘Kampanje sa svrhom’, koja je izrađena od biorazgradivog materijala.

Statueta je 3D izvedba originalnog logotipa udruženja Žute patalone koji je kreirao Slaviša Savić.

Ovu statuetu e osvojiti sve kampanje koje ponesu titulu ‘Kampanje sa svrhom’, a 3 najbolje kampanje osvojiće statuete Grand Prix.

Statueta je izrađena od biorazgradivog materijala proizvedenog od obnovljnih biljnih resursa. Ta bioplastika se uglavnom prozvodi od kukuruznog brašna ili ostataka šećerne repe. Pored ekološkog aspekta ovog materijala, prilikom upotrebe u 3D štampačima i 3D olovkama ne dolazi do otpuštanja nikakvih štetnih isparenja, pa je potpuno bezbedan za upotrebu u kućnim uslovima. Sa druge strane, izrađeni predmeti su osetljivi na povišenu temperaturu, pa će oni koji osvoje Statuetu morati dobro da je čuvaju, baš kao što su pokazali da čuvaju i najmlađe i prirodu.

Autor statuete je Slaviša Savić, docent na Fakultetu Primenjenih Umetnosti, na užoj umetničkoj oblasti grafički dizajn, na predmetu Grafika proizvoda. Dobitnik je mnogih najvećih svetskih nagrada iz oblasti advertajzinga: CannesLion, Eurobest, Epica, Cresta, Golden Drum. Njegovi radovi su objavljivani u publikacijama Print, The Gunn report, izdanja Epica festivala, Lurzers Archive.

Slavišin rad karakteriše čitljiva ideja u svim poljima grafičkog dizajna, prostorne grafike, brendinga i inovativnog advertajzinga. Radio je i za mnoge svetske i domaće brendove.