16. IX 2021 | Prvi Festival društveno odgovorne komunikacije namenjen dobrobiti dece i pojedinca ‘Kampanje sa svrhom’ održaće se ove godine na Međunarodni dan deteta, 20. novembra 2021. godine.
O kampanjama koje će poneti Titulu ‘Kampanje sa svrhom’ odlučuje tim počanih selektora sastavljen od priznatih i dokazanih stručnjaka iz oblasti društveno odgovorne komunikacije, marketinške teorije i prakse i brige o dobrobiti deteta i pojedinca.
Prvi tim počasnih selektora će raditi u sastavu:
- Ana Boroš Todić, Corporate Communication Expert, A1 Srbija
- Nemanja Brković, Strategic Communication Expert, Telenor Srbija
- Željka Ćirić Jakovljević, Direktor Odeljenja za PR i odnose sa medijima, Banca Intesa
- Sonja Dragojević, Chief Collaboration Designer, New Startegy
- Tijana Koprivica, Direktorka održivog poslovanja, Delta holding
- Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
- Marija Mitrović, Direktorka za filantropiju i partnerstva, Trag fondacija
- Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet
- Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
- Jelena Šarenac, Direktorka korporativnih komunikacija, Henkel Srbija i Henkel Adria
- Maja Vidaković, Izvršni direktor, alliance international media (CorD magazine)
“Ovom smotrom, inicijator – Udruženje ‘Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti’ želi da podstakne društveno odgovornu komunikaciju i komunikaciju koja je usklađena sa društvenim ciljevima, naročito onim koji se tiče dobrobiti dece. Prepoznavanjem i odlikovanjem kampanja koje koriste moć komunikacija za unapređenje života dece i pojedinca dajemo primer i podstrek kako možemo da utičemo na dobrobit dece i društva u celini”, kaže Tijana Adamov Ignjatović, osnivač Festivala Kampanje sa svrhom.
Festival Kampanje sa svrhom ima za cilj da podstakne korporacije da
komunikacione ciljeve usklade sa interesima javnosti, i to tako da uočavanjem društvenih problema pomažu u rešavanju istovremeno komunicirajući svoje vrednosti.
Konkurs će biti otvoren 20. septembra, a rok za prijave je 20.oktobar.
Više informacija o projektu ‘Kampanje sa svrhom’ možete pronaći na stranicam društvenih mreža Facebook, Linkedin, Instagram i Twitter kao i na zvaničnoj prezentaciji udruženja Žute pantalone.