GARNIER NAJAVIO RADIKALNO SMANJENJE GLOBALNOG UTICAJA BRENDA NA ŽIVOTNU SREDINU

772020-loreall

7. VII 2020 | Do 2025. godine svi Garnier proizvodi će biti proizvedeni bez korišćenja takozvane nereciklirane plastike (Virgin Plastic), ambalaže svih proizvoda će biti reciklabilne, razgradive ili višekratne, a sve Garnier fabrike CO2 neutralne.

Životna sredina, zdravlje, socijalna zaštita i briga za njih su danas važniji nego ikada. Događaji bez presedana u poslednjih nekoliko meseci su u centar pažnje stavili i ulogu brendova u današnjem društvu. Očekivanja potrošača su se promenila – ljudi žele brendove kojima pre svega mogu da veruju, koji su transparentni i koji se istinski zalažu da budu bolji, naročito kada je u pitanju uticaj na planetu.*

Garnier je posvećen održivom razvoju već godinama, čemu u prilog svedoči proizvodnja sve više prirodnih formula uz korišćenje održivih sastojaka kao i sastojaka dobijenih ‘fer trgovinom’. Sada Garnier želi da ide još dalje, promeni način na koji funkcioniše industrija lepote i bude na čelu ovih promena.

Garnierova Green Beauty inicijativa predstavlja potpun i celovit pristup održivosti. Njen cilj je da transformiše svaku kariku u lancu vrednosti brenda, smanjujući ili neutrališući uticaj na životnu sredinu u sledećim oblastima:

 

Plastika i ambalaža

- Do 2025. godine, Garnier će u potpunosti prestati da koristi takozvanu nerecikliranu plastiku (Virgin Plastic) u svim svojim pakovanjima i tako umanjiti proizvodnju plastike za 37 hiljada tona godišnje**;

- Do 2025. godine, sve Garnier ambalaže će biti višekratne, reciklabilne ili razgradive.

 

Proizvodi i formule

- Do 2022. godine, svi biljni i obnovljivi sastojci biće prikupljani iz održivih izvora;

- Do 2025. godine, 100% Garnier-ovih novih proizvoda imaće poboljšan uticaj na životnu sredinu.

 

Fabrike i proizvodnja

- Do 2025. godine, Garnier će imati 100% CO2 neutralne fabrike, zahvaljujući upotrebi obnovljivih izvora energije;

- Emisija ugljen-dioksida u industrijskim postrojenjima su već smanjene za 72% ***.

 

Održivi izvori sirovina i fer nabavka

 

Do 2025. godine Garnier će podrzati 800 zajednica širom sveta u okviru Solidarity sourcing programa.

 

Green Beauty inicijativa uključuje Izveštaj o napretku na polju održivosti (Sustainability Progress Report), koji nudi potpunu transparentnost Garnierovih aktivnosti na ovom polju i njemu se javno može pristupiti preko globalne Garnier web stranice. Ovaj izveštaj pokazuje i to gde se Garnier danas nalazi, predstavlja projekte koji su već sprovedeni uz pomoć naučnika i stručnjaka i prikazuje na koji način će brend ostvariti ambiciozne ciljeve za 2025. godinu.

Garnierova Green Beauty inicijativa teži da pomogne potrošačima da donesu bolje održive izbore u trenutku kupovine. Garnier takođe želi da dodatno edukuje potrošače o značajnim temama poput reciklaže preko svojih digitalnih kanala.

Garnier će biti prvi brend koji će, u okviru velikog svetskog programa L’Oreal za budućnost (L’Oréal for the Future) implementirati novo etiketiranje proizvoda i informisanje o njihovom uticaju na životnu sredinu i društvo (Product Environmental & Social Impact Labelling), navodi se u saopštenju. Cilj je da se putem etiketa na proizvodima potrošači informišu i o uticaju tog proizvoda na životnu sredinu i društvo, kako bi pravili održivije izbore prilikom kupovine. Ovakav način označavanja rangira proizvod na osnovu njegove klase održivosti, na skali od od A do E, gde su proizvodi obeleženi oznakom A najbolji u klasi. Za kreiranje ove skale, uzeto je u obzir 14 faktora uticaja na životnu sredinu poput: nabavke, proizvodnje, transporta, upotrebe i reciklabilnosti. Ovaj način označavanja je prvi put isproban u Francuskoj na proizvodima za negu kose, a označavanje Garnier proizvoda na ovaj način na web stranici će u budućnosti biti dostupno i potrošačima širom sveta.

U sklopu Green Beaty inicijative, a sa ciljem da podrži borbu protiv zagađenja plastikom, Garnier se na globalnom nivou udružio i sa dve nevladine organizacije: Ocean Conservancy (Očuvanje okeana, usmereni ka ekološkom uticaju) i Plastics For Change (Plastika za promenu – usmereni ka društvenom uticaju).

Lansiranje Green Beauty inicijative biće podržano i lansiranjem serije novih Garnier proizvoda.

Reč Adriena Koskasa (Adrien KOSKAS), globalnog predsednika Garnier brenda:

“Green Beauty će transformisati način na koji poslujemo. Razvijena uz pomoć naših partnera, stručnjaka i potrošača, ova inicijativa naglašava naše ambicije na ovom polju poduprete realnim i opipljivim ciljevima. Obavezujemo se da ćemo umanjiti naš uticaj na životnu sredinu i uvesti inovacije kako bismo omogućili održivu budućnost. Biće nam potrebno vreme ali će Green Beauty inicijativa transformisati Garnier, a nadamo se i kozmetičku industriju u celosti”.

 

* Edelman Trust Barometer 2020: Koronavirus specijalni izveštaj.

** Zasnovano na Garnier potrošnji plastike iz 2019. godine

*** Poređenje potrošnje iz 2019. i 2005. godine