DODELJENE NAGRADE ‘MOJ IZBOR 2020′

22.06.2020 - mojizbor2020-svi-1280-2 copy

22. VI 2020. | U petak, 19. juna, u Svečanoj sali Skupštine Beograda uručena su priznanja ‘Moj izbor’, koja se dodeljuju najboljim domaćim proizvodima i brendovima isključivo na osnovu glasova potrošača. Akciju ‘Moj izbor’ po deseti, jubilarni, put organizovalo je udruženje Moja Srbija sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i poboljšanja kvalliteta robe i usluga u Srbiji.

Titulu ‘Najomiljeniji domaći proizvod’ poneo je Plazma keks kompanije Bambi, dok je zvanje ‘Najomiljeniji proizvođač u Srbiji’, ove godine ponela kompanija Dijamant.

Zlatne plakete za desetogodišnje liderstvo u svojim kategorijama dobili su: Zlatiborac, u kategoriji Meso i mesne prerađevine, Dijamant u kategoriji Ulje, prilozi i prelivi, Začin C u kategoriji Supe, brašno i dodaci jelima i Plazma keks kao omiljeni slatkiš.

Najviše glasova u svojim kategorijama i nagradu Moj izbor osvojili su i: Moja Kravica u kategoriji Mleko i mlečni proizvodi, Knjaz Miloš u kategoriji Mineralne vode, Pošta Srbije u kategoriji Transport, Dunav osiguranje u kategoriji Osiguravajuća društva, Ždrepčeva krv u kategoriji Vino, Frikom u kategoriji Voće i povrće, Merix u kategoriji Kozmetika i sredstva za higijenu i Forma Ideale kao omiljeni brend među korisnicima interneta.

Tradicionalno i ove godine akciju je podržao Grad Beograd.

Priznanje ‘Moj izbor’ jedinstveno je po tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovu nagradu mogu biti nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.

Ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo se 1000 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom krugu glasali su korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova plasirali su se u finale, gde ih je, u svakoj kategoriji, čekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prethodnih akcija. Finalno glasanje organizovano je na terenu, metodom ‘lice u lice’. U deset gradova Srbije glasalo je ukupno 2010 potrošača.

Tokom deset godina, koliko traje akcija, naklonost potrošača i nagradu ‘Moj izbor’ osvojile su ukupno 43 kompanije u Srbiji sa svojih 47 brendova.