DIRECT MEDIA OSNIVA DATA SCIENCE ODELJENJE I RASPISUJE KONKURS ZA NOVE POZICIJE

31. X 2018. | Prateći trendove razvoja marketinške i komunikacijske industrije, a na tragu inovativnih projekata i usluga koji nastaju upotrebom i tumačenjem velike količine podataka, Direct Media odlučila je da osnuje Data Science odeljenje.

Odeljenje će se baviti analizom podataka o oglašavanju, stvaranjem novih usluga vezanih za analizu podataka, kreiranjem novih platformi potrebnih za bolje razumevanje potrošača i komunikaciju sa njima.

Novoformirana organizaciona jedinica imaće svoje uporište u misiji sistema koja glasi: “U svetu komunikacije koji se neprestano menja, iznova nalazimo optimalna rešenja i pomeramo granice izuzetnosti na dobrobit industrije i društva u celini. Mi doprinosimo rastu poslovanja naših partnera”.

Nove pozicije

U svetlu formiranja Data Science odeljenja, Direct Media je raspisala konkurs za pozicije Data Analyst i Data Scientist koji traje do 20. novembra.

Više o potrebnim kvalifikacijama saznajte ovde