COCA-COLA HBC SEDMI PUT ZAREDOM PROGLAŠENA ZA NAJODRŽIVIJEG PROIZVOĐAČA NAPITAKA NA SVETU

21. II 2024 | Kompanija Coca-Cola HBC proglašena je sedmi put zaredom za najodrživiju svetsku kompaniju u kategoriji proizvodnje pića prema Dau Džons indeksu održivosti za 2023. godinu, koji predstavlja jedan od vodećih globalnih standarda korporativne održivosti. Ovo je ujedno i 13. uzastopna godina da Coca-Cola HBC, čiji je deo i Coca-Cola HBC Srbija, zauzima jedno od tri vodeća mesta na listi.

Zahvaljujući posvećenosti borbi protiv klimatskih promena i zaštiti vodnih resursa, Coca-Cola HBC rangirana je i kao lider u industriji na CDP listi (Carbon Disclosure Project, kojim se meri učinak kompanije na polju klimatskih promena) čime se pridružila malom broju kompanija koje su postigle čak dvostruku ocenu A – za klimu i za vodu. Godišnje CDP-ovo objavljivanje podataka o životnoj sredini i proces bodovanja su široko priznati kao zlatni standard korporativne transparentnosti.

Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor Coca-Cola HBC rekao je ovom prilikom da je postignuti uspeh rezultat jasne vizije i ciljeva u oblasti održivosti, kao i čvrstog uverenja da je održivost pravi generator rasta i vrednosti za poslovanje. “Naše kontinuirane investicije u tehnologiju, inovacije, partnerstva i spremnost da isprobamo nove stvari takođe nam pomažu da utabamo naš put održivosti. Krećemo se ka ciljevima održivog razvoja, otvarajući prilike za zdraviju i prosperitetniju budućnost”, poručio je Bogdanović.

Coca-Cola HBC više od četvrt veka uspešno posluje i na tržištu Srbije, uz snažnu posvećenost održivom poslovanju. U poslednjih 15 godina, Coca-Cola HBC Srbija je smanjila potrošnju vode za oko 54% i energije 59% po litru proizvedenog pića. Kompanija kontinuirano smanjuje emisije CO2, kroz korišćenje električne energije iz obnovljivih izvora, prelaskom na održiviju flotu automobila, energetski efikasnije rashladne uređaje, ali i brojnim inovacijama u proizvodnji. U 2022. godini Coca-Cola HBC Srbija donirala je oko 200.000 litara svojih proizvoda, a zajedno sa kompanijom Bambi, kao delom Coca-Cola HBC porodice, uložila je 340.000 evra u razvoj lokalnih zajednica u Srbiji.