GREŠKA ILI HRABAR POTEZ: Održivija ambalaža britanskog trgovca nije naišla na očekivanu reakciju potrošača

foto: youtube.com/@dragonfinity527

12. IV 2023 | Odluka britanskog lanca supermarketa Sainsbury’s da promeni pakovanje za mlevenu govedinu u cilju smanjenja upotrebe plastike za 450 tona godišnje, uprkos očekivanjima, nije naišla na pozitivan odgovor kod kupaca.

Ranije pakovanje u plastičnoj posudi zamenjeno je vakuumiranim pakovanjem koje, kako je navela kompanija, koristi 55% manje plastike. Ipak, novo pakovanje nije ni funkcionalno ni održivo, tvrde mušterije koje su svoje razočarenje izrazile na društvenim mrežama.

Kako tvrdi veliki broj potrošača, staro pakovanje je moglo da se ubaci u kante za reciklažu, dok novo mora da se odnese u supermarket čime se smanjuje efekat recikliranja, kao i da utiče na teksturu mesa, njegov kvalitet i da otežava pripremu jela. Neki idu toliko daleko da ga čak porede i sa “hranom za pse”.

Iz Sainsbury’s tvrde da ambalaža ne utiče na kvalitet mlevene govedine i da su spremni za hrabre korake radi dobrobiti potrošača i životne sredine.

“Uvek slušamo povratne reakcije i vidimo da se dosta mušterija privikava na promenu”, kažu iz kompanije koja ima cilj da do 2025. godine prepolovi upotrebu plastičnih pakovanja u proizvodima sopstvene robne marke.

Ipak, ovaj incident stručnjaci tumače kao još jednu u nizu potvrda da proizvođači i distributeri hrane moraju pažljivo uvoditi novine u ambalažu. Kako se objašnjava, veliki deo potrošača brine o održivosti i smanjenju plastike, ali istovremeno imaju visoka očekivanja kada je reč o izgledu i funkcionalnosti proizvoda.

Pogledajte kako je novo pakovanje mlevene govedine ocenio YT kanal Dragonfinity i procenite sami da li je ovim proizvodom zadovoljen balans održivosti i upotrebne vrednosti proizvoda:

Izvor: eKapija, Progressive