1.000. FRESH CORNER: MOL grupa nastavlja snažan razvoj unapređenja potrošačkog iskustva

210708_Mol_Fresh-Corner

8. VII 2021 | MOL je nedavno otvorio 1000. Fresh Corner u regionu Centralne Evrope. Kompanija je počela da transformiše svoje servisne stanice pre šest godina na osnovu koncepta Fresh Corner, a danas gotovo svaka druga stanica nudi svežu hranu i visokokvalitetnu kafu kupcima. MOL Serbia nedavno je proslavila peti rođendan Fresh Cornera sa 27 objekata u mreži.

Kompanija je započela transformaciju servisnih stanica pre šest godina na osnovu Fresh Corner koncepta, a danas u ponudi ima sveže sendviče, peciva i hot-dogove na svakoj drugoj stanici. Uspeh ovog koncepta pokazuje činjenica da je, uprkos pandemiji, tokom prošle godine MOL prodao 46 miliona šoljica kafe širom regiona, prevazilazeći kompanije iz industrije kafe. Takođe, tokom prošle godine kompanija je u regionu prodala 10 miliona hot-dogova.

Kako navode iz kompanije, istraživanje potrošačkih navika je pokazalo da većina vozača sada želi više od brzog točenja goriva. Tokom putovanja očekuju gastronomsko iskustvo, rekreaciju i raznolikost, a koncept Fresh Corner bazira se na pružanju kvalitetnog vremena putnicima sa svim potrebnim sadržajima, ukusnom kafom i grickalicama. Kako bi odgovorili na date potrebe, sada sve više stanica MOL grupe ima terasu, fitnes park na otvorenom, dečiji kutak, prostor za presvlačenje beba i mesta za kućne ljubimce.

“Što se tiče širenja mreže Fresh Corner, polazište leži u našoj dugoročnoj strategiji 2030. Cilj naše strategije je da udovolji najširem spektru potrošačkih potreba uvek pružajući najviši mogući kvalitet. Tokom svih ovih godina smo mnogo naučili i zahvaljujući predanom radu postavili smo visoke standarde gostoprimstva koje naši kupci od Češke do Crne Gore veoma cene. Nakon pandemije, suočavamo se sa izazovima budućnosti sa obnovljivom energijom i u skladu sa našom ažuriranom dugoročnom startegijom, nastavićemo transformaciju naših servisnih stanica kako bismo MOL maloprodajnu uslugu predstavili što široj publici“, kaže Péter Ratatics, izvršni potpredsednik MOL Grupe za Consumer Services.

U Srbiji je nedavno obeležen peti rođendan Fresh Corner koncepta. Tokom poslednjih pet godina u Fresh Cornerima širom Srbije prodato je više od 4 miliona kafa, 147 hiljada hot dogova i skoro 340 hiljada sendviča.

O MOL Grupi:
MOL Grupa je integrisana, međunarodna naftna i gasna kompanija sa sedištem u Budimpešti. Posluje u više od 30 zemalja sa dinamičnom međunarodnom radnom snagom od 26.000 ljudi i iskustvom u industriji od preko 100 godina. MOL ima više od 75 godina iskustva u području istraživanja i proizvodnje ugljovodonika. Proizvodne aktivnosti trenutno se odvijaju u devet, a istraživačke u 14 zemalja. Unutar integrisanog lanca snabdevanja MOL Grupe posluju tri rafinerije i dva petrohemijska pogona u Mađarskoj, Slovačkoj i Hrvatskoj. Grupa u vlasništvu ima 2.000 servisnih stanica u devet zemalja srednje i jugoistočne Evrope.

O MOL Serbia:
MOL je na srpsko tržište ušao 2003. godine, a prva servisna stanica otvorena je u decembru 2005. Trenutno MOL Serbia posluje sa 71 servisnom stanicom u svim većim gradovima u Srbiji i duž glavnih puteva. Kompanija MOL Serbia je 2015. predstavila koncept Fresh Corner, koji je sada prisutan na 25 servisnih stanica u Srbiji. U 2019. godini, otvoren je Depo za gorivo u Sremskim Karlovcima, kao efikasan i lokalno prilagođen mehanizam za obezbeđivanje stabilne isporuke euro premium BMB i euro dizel goriva, kao i za efikasan pretovar. Portfolio proizvoda MOL Serbia uključuje TNG, polimere, bitumen i maziva. MOL Serbia raste snažno i posvećena je ekonomskom i energetskom napretku srpskog tržišta nastojeći da postane prvi izbor kupaca i jedan od lidera na tržištu.