Vlažne maramice za bebe

(tekst je objavljen u Progressive magazinu br 183, decembar 2020)

 

NAJVEĆI RAST VREDNOSNE PRODAJE U ZAPADNOJ SRBIJI

 

Najveći udeo u prodaji vlažnih maramica za bebe beleži kanal hiper i super marketa i to 40,9% po vrednosti, 40,9% po količini i 38,4% po komadu. Na drugom mestu su drogerije u kojima je zabeležena vrednosna prodaja od 27,9%, količinska od 24,1% i komadna od 23,5%.

 

Nielsen analiza tržišta

Jelena Despotović, Retailer Services Account Executive:
Prema podacima iz Nielsen panela za praćenje prodaje robe široke potrošnje za posmatrani period od septembra 2019. do avgusta 2020, vlažne maramice za bebe, kada je u pitanju ukupna prodaja na nivou Srbije, beleže rast prodaje – vrednosno 11,9%, količinski 11,3%, dok komadna prodaja ima nešto manji rast: 9,4%.

Vrednosna prodaja vlažnih maramica za bebe u posmatranom periodu zabeležila je najveći rast u zapadnoj Srbiji (14,3%), u jugoistočnoj Srbiji 13,8%, a u Vojvodini beleži rast od 13,1%. U Beogradu rast je manji i iznosi 8,9%.

Rast po kanalima – komadna prodaja

Posmatrano po kanalima prodaje preko kojih ovi proizvodi stižu do potrošača, a uključeni su hiper/super marketi, velike/srednje, male prodavnice i drogerije, najveći rast komadne prodaje ostvaren je u formatima do 40m² i iznosi 16,8%, a potom u drogerijama (16,7%). Hiper/super marketi beleže rast od 0,1%, a velike prodavnice od 12,6%.

Rast po kanalima – vrednosna prodaja

Kada je u pitanju vrednosna prodaja, u drogerijama je zabeležen je rast od 19%, u malim prodavnicama od 18,3%, velikim prodavnicama 15,4%, dok vrednosna prodaja u hiper i super marketima raste 4,3%.

Udeo kanala u prodaji

Najveći udeo u prodaji vlažnih maramica za bebe beleži kanal hiper i super marketa i to 40,9% po vrednosti, 40,9% po količini i 38,4% po komadu. Na drugom mestu su drogerije u kojima je zabeležena vrednosna prodaja od 27,9%, količinska od 24,1% i komadna od 23,5%. Male prodavnice, iako beleže rast, učestvuju vrednosno sa 9,3%, odnosno komadno sa 11,4%.

Vrednosno učešće po regionima

Region Beograd učestvuje u vrednosnoj prodaji vlažnih maramica za bebe sa 36,2%, Vojvodina sa 27,3%, zapadna Srbija sa 19,1% i region jugoistočne Srbije sa 17,4%.

Veličina pakovanja

Na srpskom tržištu u posmatranom periodu ubedljivo najviše je vlažnih maramica za bebe u pakovanju od 72 komada, sa vrednosnim učešćem u prodaji od 30,1%, potom od 80 komada sa vrednosnim učešćem od 9,3%, 64 komada sa učešćem od 7,3%, 192 komada sa 7,1%.

 Vodeći igrači

Top pet proizvođača u kategoriji vlažnih maramica, abecednim redom, su: Alkaloid, Beiersdorf, Lomax Company, Piramida 72 i P&G, sa kumulativnim vrednosnim učešćem od 55,1%.

 

Piramida 72

Slobodan Vasilić, generalni direktor kompanije Piramida 72:
Naša kuća postoji od 1992. godine i za to vreme je od male porodične firme postala kompanija koja svoje proizvode izvozi u 15 evropskih zemalja. Jedan od brendova naše kompanije na koji smo posebno ponosni je Baby Fresh linija vlažnih maramica, koju smo ove godine lansirali na tržište i u pravom smislu te reči ‘osvežili’ naš proizvodni portfolio.

Pratimo potrebe tržišta i najnovije trendove

Baby Fresh brend je rezultat dvadesetogodišnjeg iskustva, kao i kontinuiranog razvoja našeg poslovanja u skladu sa najvišim globalnim standardima kvaliteta. Praćenje potreba tržišta, najnovijih trendova, kao i pažljivo osluškivanje potreba potrošača nezaustavljivo nas vode ka inovacijama, unapređenjima postojećih i kreiranju novih proizvoda.

Snažan i prepoznatljiv identitet brenda

U skladu sa tim razvili smo posebnu liniju namenjenu održavanju higijene beba i dece: Baby Fresh vlažne maramice. Unapredili smo formulu, dizajnom se približili ciljnoj grupi i kreirali snažan i prepoznatljiv brend indentitet.

Širok portfolio proizvoda

Dermatološki testirane, obogaćene prirodnim sastojcima i dizajnirane tako da zadovoljavaju praktične, ali i emotivne potrebe potrošača, Baby Fresh maramice nude širok portfolio proizvoda namenjen nezi i higijeni najmlađih, od prvog dana do prvih koraka i aktivnosti.

Za to vreme, mi nastavljamo sa novim koracima i aktivnostima – jer za uspeh su neophodne FRESH ideje!

 

Sebamed

Sebamed Baby uljane maramice

Efektivna zaštita kože od štetnih uticaja okoline i regeneracija kože protiv iritacije.

  • Temeljno i nežno čišćenje u predelu pelena
  • Ostaci fecesa se ukljanjaju bez iritacije kože
  • Bogatstvo prirodnih ulja štiti od iritacije i suvoće
  • Biobranil i uljani ekstrakt pšeničnih mekinja nude biološku zaštitu
  • Pantenil triacetat, precursor pantenola, promoviše regeneraciju i obnavljanje kože
  • Pogodno kod kuće i na putu
  • Higijensko i lako odlaganje nakon upotrebe
  • Jača otpornost osetljive bebine kože
  • Ne sadrži nitro-jedinjenja, formaldehid, nitrozamin, dioksan
  • Bez PEG veza (polietilen glikola)

Pakovanje: 70 kom

Indikacije

– Posebno preporučljivo za meko i nežno čišćenje područja u predelu pelena

– Sastojci pomažu inhibiciju zapaljenja, smiruju svrab i umiruju kožu

– Pogodno i za nežno uklanjanje šminke oko osetljivog područja očiju

 

Sebamed Baby vlažne maramice

Nežno, efikasno čišćenje i higijenska zaštita protiv iritacije osetljive bebine kože, povećavaju otpornost na patogene.

  • Jača otpornost bebine osetljive kože
  • Sa pH vrednošću od 5.5 Baby Sebamed je klinički proveren za razvitak kiselinskog omotača
  • Ne sadrži nitro-sastojke formaldehid, nitrozamine, dioksan
  • Bez veštačkih boja
  • Karakteristike proizvoda:
  • Blaga formula losiona za nežno, efikasno čišćenje
  • Biljni ekstrakt kamilice umiruje iritaciju
  • Pantenol sprečava zapaljenje
  • pH vrednost od 5.5 štiti razvitak kiselinskog omotača
  • Bez alkohola
  • Bez PEG
  • Najbolji kvalitet meke predene čipke 70% viskoza, 30% poliestar

Pakovanje: 72 kom

Indikacije

– Posebno preporučljivo za čišćenje osetljive bebine kože

– Dermatološki testirano