VIŠE OD 30 TONA PLASTIČNIH ČEPOVA KAO POTVRDA ODGOVORNE PRAKSE

8. IV 2019 | Kroz inicijativu ‘Čepom do osmeha’, koju kompanija dm Srbija u saradnji sa Garnierom podržava od maja 2017. godine, prikupljeno je više od 30 tona čepova. Ova društveno odgovorna aktivnost ima za cilj podizanje ekološke svesti uz direktan doprinos zajednici. Prikupljenim sredstvima od reciklaže čepova, omogućena je kupovina ortopedskih pomagala deci sa smetnjama u razvoju, te su im na taj način olakšane svakodnevne aktivnosti.

U godini obeležavanja važnog jubileja, 15 godina poslovanja u Srbiji, kompanija dm posebno je ponosna na ovu inicijativu humanitarno-ekološkog karaktera koja predstavlja nastavak negovanja politike odgovornosti prema kupcima, zaposlenima i okolini.

Kao jedini veliki trgovinski lanac koji kontinuirano prikuplja plastiku za reciklažu i tako podiže ekološku svest i direktno pomaže zajednici, kompanija dm je u svim svojim prodajnim objektima, kojih ima 93 u 25 gradova širom Srbije, postavila specijalno izrađene kutije, u koje građani svakodnevno donose čepove, i na taj način svi zajedno nastojimo da pre svega razvijemo humanost i solidarnost”, naveo je menadžer asortimana i koordinator projekta Radoje Krajišnik.

Svaki kupac i više od 850 zaposlenih u dm-u mogu da učestvuju u akciji, kojom kompanija potvrđuje negovanje principa održivog i društveno-odgovornog poslovanja.

Svoju posvećenost ciljevima održivog razvoja kompanija dokazuje i prodajom sertifikovane prirodne kozmetike, organskih proizvoda i činjenicom da 90% privatnih robnih marki dm-a dolazi iz centralne Evrope čime se umanjuje dužina transporta i emisija štetnih gasova. Status eko motivatora dm potvrđuje ponudom u svojim drogerijama, što dokazuje mnoštvo ekološki održivo proizvedene robe, među kojima je i uvođenje prve torbe od organskog pamuka.

Takođe, svoju misiju u promovisanju odgovornog ponašanja prema životnoj sredini i lokalnoj zajednici, dm dokazuje i time što je deo mreže podrške jedne od najvećih nezavisnih organizacija za zaštitu životne sredine u svetu – WWF (World Wide Fund For Nature).

Kompanija dm Srbija u saradnji sa brendom Garnier nastaviće sa kontinuiranom podrškom akciji ‘Čepom do osmeha’, kao i ostalim projektima koji imaju za cilj da motivišu kupce i zaposlene da budu humani i odgovorni prema svetu u kome žive, navodi se u saopštenju kompanije.