STEFFEN GREUBEL NA ČELU METRO AG: Novi direktor najavljuje novo poglavlje u razvoju kompanije

210209_Metro

8. II 2021 | Nakon temeljne i opsežne potrage za novim direktorom, Nadzorni odbor METRO-a jednoglasno je izglasao imenovanje Steffana Greubela (47) za novog generalnog direktora. Greubel je poziciju preuzeo od Olafa Kocha, koji je 31. decembra 2020. godine napustio kompaniju. Od 1. januara 2021. Christian Baier (CFO) i Rafael Gasset (COO) zajednički su preuzeli ulogu privremenog generalnog direktora i vršiće je do stupanja na dužnost Steffena Greubela, 1. maja 2021. godine.

U Metrou od njega očekuju da, kao snažan lider sa relevantnim veleprodajnim iskustvom i velikim poznavanjem dinamičnog veleprodajnog sektora, donese široku ekspertizu na svoju novu poziciju.

Greubel prelazi iz Würth Groupa, brzo rastućeg i profitabilnog porodičnog preduzeća, izuzetno poštovanog zbog svog snažnog preduzetničkog duha i orijentisanosti ka kupcima. Steffen Greubel vodio je osnovnu delatnost i nadgledao sve strateške projekte odbora, uključujući i digitalnu transformaciju.
Pre toga, Steffen Greubel je bio partner u European Retail & Consumer Goods practice, u okviru McKinsey & Company. Osim toga, imao je funkcionalni fokus na prodaju, operacije i transformaciju. U ovoj ulozi je savetovao i Metro AG.

„Nadzorni odbor sa zadovoljstvom pozdravlja dolazak Steffena Greubela kao novog generalnog direktora Metroa. Steffen Greubel je pravi izbor za CEO-a koji će uspešno voditi sledeću fazu razvoja Metroa kao veletrgovca. Zalaže se za snažno liderstvo, poznaje izazove veleprodaje i ima bogat uvid iz svoje dosadašnje uloge savetnika u maloprodaji i industriji široke potrošnje. Podržavamo njegov pristup usmerenja ka kupcima, kao i shvatanje da će pojednostavljenje procesa, operativna izvrsnost i snažan fokus na izvršenju biti pokretači rasta Metroa“, ovim povodom izjavio je Juergen Steinemann, predsednik Nadzornog odbora Metroa.

Pravac u kom će se kompanija razvijati pod njegovim rukovodstvom Greubel je nagovestio rečima: „Uzbuđen sam što sam preuzeo ulogu generalnog direktora Mero AG-a, i to na početku sledećeg poglavlja – u kome je fokus na veleprodaji. Potpuno sam posvećen ubrzanju rasta, koji će istovremeno stvoriti vrednost za kupce i akcionare Metroa“.

Metro je vodeća međunarodna veleprodajna kompanija sa prehrambenim i neprehrambenim asortimanom, specijalizovana za profesionalne potrebe hotela, restorana i ugostitelja (HoReCa), kao i samostalnih trgovaca. Na globalnom nivou, Metro ima oko 16 miliona kupaca koji mogu da biraju da li će kupovati u nekoj od prodavnica velikog formata, naručiti online i preuzeti porudžbinu u prodavnici, ili se opredeliti za isporuku. Metro je sedam uzastopnih godina listiran na Dow Jones indeksu održivosti. Kompanija posluje u 34 zemlje i zapošljava više od 97.000 ljudi širom sveta. U finansijskoj 2019/20 godini Metro je ostvario prodaju od 25,6 milijardi evra.