17. VIII 2020 | Najveći domaći proizvođač industrijskog sladoleda, kompanija Frikom, po prvi put u poslovanju osvojila je prestižnu nagradu Red Dot Award za dizajn pakovanja King dezerta u čašici, u kategoriji ‘Brands & Communication design – Food design’, za čiji je izgled zaslužan Studio Sonda.
Budući da je King brend svoj portfolio proširio i na druge forme, omiljeni sladoled dobio je inovativan dizajn za proizvod King dezert u čašici. Kao inspiracija korišćen je stilizovani oblik krune koji simbolično prikazuje kako se konzumiranje Kinga pretvara u ‘kraljevski’ trenutak. Promena formata brenda King zahtevala je upečatljiv, razigran i savremen dizajn. Sa promenom forme, došli su i novi ukusi, pa je ‘kraljevski užitak’ sada dostupan u četiri ukusa dezerta u čašici: pistaći, karamela, vanila i čokolada, poručuju iz kompanije.
Red Dot Award dodeljuje se od 1955. godine i predstavlja jednu od najprestižnijih nagrada u oblasti dizajna. Osnovna zamisao ovog nagrađivanja jeste izdvajanje najkvalitetnijih dizajnerskih radova u svetu dizajna proizvoda, komunikacije, ambalaže, dizajna koncepata i prototipa. Međunarodni žiri sastavljen od 24 stručnjaka za dizajn i komunikacije ocenjuje prema sledećim kriterijumima: originalnost i kreativnost ideje, kvalitet dizajna i inovativnost, razumevanje i emocionalni doseg naspram publike.
“Izuzetno smo ponosni na nagradu koju smo osvojili ubrzo nakon lansiranja novog proizvoda, King dezert u čašici. Ova nagrada je zaista prestižna i poseban je osećaj kada je dobijete prvi put, što nas motiviše da i dalje stremimo ka istom cilju a to je da našim vernim i dugogodišnjim potrošačima pružimo najkvalitetnije proizvode koji ujedno i izgledaju kraljevski“, izjavila je Ivana Dukić, direktor marketinga kompanije Frikom.