PR: 19 PROIZVODA UKUSI MOGA KRAJA OSVOJILO ČUVARKUĆE

2982020-mercator

29. VIII 2020 | Privredna komora Srbije proglasila je prve nosioce žiga Čuvarkuća, koji je garancija da su proizvodi domaćeg porekla i vrhunskog kvaliteta.

Među 75 artikala, koji su zadovoljili sve neophodne kriterijume za dobijanje žiga Čuvarkuća, nalazi se čak 19 proizvoda Ukusi moga kraja, među kojima su štrudle sa makom, orasima i višnjom, koje proizvodi AS Braća Stanković iz Grocke, suva šljiva i koktel suvog voća, koja proizvodi Agranela iz Valjeva, kiselo mleko i pavlaka, jogurt i Zlatiborski kačkavalj, koje proizvodi Poljoprivredni kombinat Zlatibor, slatka od maline, kupine, šumske jagode i višnje, koje proizvodi Trampex iz Brusa, i kupinovo vino koje proizvodi Moć prirode iz Beograda.

Jedan od kriterijuma da proizvod bude prepoznatljiv kao Čuvarkuća je da najmanje 80 odsto njegove vrednosti bude stvoreno u Srbiji.

Upravo zato kompanija Mercator-S s ponosom ističe da je do sada predala kompletnu dokumentaciju za čak 117 proizvoda Ukusi moga kraja, a da će u narednih nekoliko nedelja predati dokumentaciju za kompletan asortiman koji broji 203 proizvoda ovog brenda.

“Kompanija Mercator-S je, kao nacionalni trgovinski lanac koji čak 97% vrednosti robe nabavlja u Srbiji, posvećena pružanju podrške malim domaćim proizvođačima i plasmanu srpskih proizvoda izuzetnog kvaliteta. Zato smo ponosni smo na to što su baš Ukusi moga kraja, kao autentičan srpski brend, koji je nastao u uspešnoj saradnji kompanije Mercatora-S i malih proizvođača, osvojili najviše Čuvarkuća. Već u narednih nekoliko dana naša kuća biće puna Čuvarkuća, jer ćemo u svim našim Idea prodavnicama, Mercator hipermarketima i Roda marketima širom Srbije postaviti oznake da kupci mogu da prepoznaju proizvode koji su Čuvarkuće srpske privrede”, izjavila je Violeta Kovačević, generalni direktor kompanije Mercator-S.

Ukusi moga kraja je projekat koji je Mercator-S pokrenuo pre pet godina, u saradnji sa malim proizvođačima kojima je bila potrebna podrška za osnaživanje poslovanja i veće prisustvo na domaćem tržištu. S tim u vezi Mercator-S podržava i projekat Čuvarkuća, jer to predstavlja još jednu oznaku koja kupcima pomaže da lakše prepoznaju domaće proizvode na policama Idea prodavnica, Mercator hipermarketa i Roda marketa širom Srbije.