POZNAT JE ŽIRI ZA NAGRADE SEMPLER

592019-sempl

5. IX 2019 | Devetočlani međunarodni žiri za semplere, nagrade za najbolje medijske strategije u regionu, ove godine vodiće Eva Aljančič, izvršni direktor u preduzećima HoT mobil i Ventocom.SI. Prijave su već u toku i zatvaraju se 11. novembra 2019. Dobitnici nagrada će biti poznati na konferenciji SEMPL, koja će se održati 28. i 29. novembra 2019. u Portorožu.

 

U žiriju priznati marketinško-komunikacioni stručnjaci

Žiri čini devet raznolikih i uglednih stručnjaka iz četiri države, a vodiće ga Eva Aljančič, izvršna direktorka u preduzećima HoT mobil i Ventocom.SI. U ocenjivanju će im se pridružiti i Valentin Bufolin, rukovodilac područja marketinga u Lidl Slovenija, Jelena Čađenović, direktor robne marke i korporativnog imidža Vip mobile, Belma Hadžiomerović, direktor marketinga, korporativnih komunikacija i održivog upravljanja, Raiffeisen Bank, Iva Kaligarić, super izvršni direktor u Señoru, Mario Lovrić, izvršni direktor UM Zagreb i UM Ljubljana, Lea Stanković, izvršni direktor u Communisu DDB, Ivan Tušek, rukovodilac odeljenja za sadržaj i kreativne strategije u Degordianu i Dino Zupančič, direktor i partner u preduzeću Agencija 101.

Predsednik žirija Eva Aljančič kazala je da će najbolja medijska strategija 2019. godine u regionu morati da sadrži dodatu vrednost u svim elementima koji su deo medijske strategije i da će morati da pokaže dobro razumevanje problema odnosno izazova koji rešava, da ima dobru strategiju, kreativnu ideju i sve zajedno da potvrdi i u rezultatima. “Tražićemo emocije i razum. Naježenu kožu i Excel. Jin i Jang. Kako želite. Ali oboje”, dodala je Aljančič.

 

Nagrade Sempler već sedamnaesti put

Takmičenje Sempler za najbolje medijske strategije u regionu Adriatik već sedamnaestu godinu se održava u okviru konferencije SEMPL koja otkriva najnovije trendove i inovacije iz oblasti marketinga i medija. Radovi se mogu prijaviti u čak trinaest različitih kategorija, a najboljem od svih će žiri dodeliti nagradu Veliki Sempler. U Portorožu će biti dodeljene i posebne nagrade TOP SEMPL za medijskog menadžera godine koga organizator bira uz pomoć uglednih poslovnih ljudi, i medijsku zvezdu budućnosti.

Prijave radova moguće su na internet stranici konferencije SEMPL, a svi koi žele su pozvani da se takmiče sa svim zvučnim i uspešnim projektima koje mogu da prijave u više različitih kategorija. Poslednji rok za prijavu ističe 11. novembra 2019.