PERSU: ‘SPORA KASA’ – RAZGOVOR I PODRŠKA NA DOHVAT RUKE

20. I 2025. | Praznici su vreme radosti, druženja i darivanja, ali često nakon njih ostaje osećaj praznine koji mnogi prepoznaju kao postprazničnu depresiju. Kada se svečane lampice ugase, a svakodnevne obaveze ponovo preuzmu glavnu ulogu, mnogi se suočavaju s nostalgijom, usamljenošću ili osećajem nesigurnosti. Ovo stanje može biti posebno izazovno za osobe koje su tokom praznika uživale u društvu, ali se nakon njih vraćaju u rutinu u kojoj izostaje toplina ljudskih odnosa.

Stručnjaci kažu da postpraznična depresija nije neuobičajena i da se može manifestovati kroz osećaj umora, nedostatak motivacije ili povlačenje u sebe. U ovom periodu, podrška i empatija igraju ključnu ulogu, a čak i mali trenuci pažnje i razumevanja mogu značajno doprineti boljitku.

Prepoznajući ove potrebe, DTL PerSu marketi odlučili su da pruže konkretan odgovor na izazove postpraznične depresije kroz inovativan projekat – ‘Spora kasa’. Na ‘sporim kasama’ kupci imaju priliku da usporeno obave svoje kupovine dok istovremeno dobijaju pažnju i razumevanje.

Ova inicijativa osmišljena je kako bi kupovina postala više od svakodnevne obaveze. U savremenom svetu koji je često užurban i prepun obaveza, DTL PerSu marketi ovim projektom donose osveženje u vidu ljudske topline i pažnje.

Projekat ‘Spora kasa’ biće sproveden u periodu od 20. do 24. januara, u DTL PerSu marketima u Zrenjaninu, na adresama Žabaljska bb, Mihajlovački drum bb i Železnička 126. Na ovim kasama, pored PerSu kasira, biće prisutni psiholozi, spremni da porazgovaraju s kupcima i pruže dodatnu podršku – bilo kroz razgovor o svakodnevnim izazovima, osećanjima ili jednostavno kroz pružanje utehe i saosećanja u postprazničnoj usamljenosti.

‘Spora kasa’ osmišljena je da bude pravo malo utočište, posebno u periodu nakon praznika, kada mnogima nedostaju pažnja i druženje. Na ovaj način, DTL PerSu marketi ne pomažu samo kupcima u prevazilaženju izazova postpraznične depresije, nego i grade međusobno poverenje i osećaj zajedništva.

PerSu poziva sve da posete PerSu ‘spore kase’ i dožive iskustvo kupovine koje leči dušu. „Verujemo da je trgovina mnogo više od razmene proizvoda – ona može biti prilika da jedni drugima pokažemo ljudskost i pažnju, a DTL PerSu marketi su pokazali da dobre komšije uvek brinu jedni o drugima“, poručuju iz trgovinskog lanca.