OTVORENA IDEA BLOK NA NOVOM BEOGRADU

8722-idea-BLOK-Slavimir-Stojanovic FUTRO

8. VII 2022 | Jedinstveni duh Novog Beograda je u Idea Blok, prvu koncept radnju sa ove strane mosta koja je danas otvorena, preneo naš najpoznatiji dizajner Slavimir Stojanović Futro. Na njegovim posebno osmišljenim ilustracijama nalazi se sve ono što Blok 45 i Novi Beograd čini posebnim, a tu je i ponuda pažljivo odabranog asortimana domaćih i lokalnih proizvoda, koji su potrebni svakoj porodici.

Pored vizuala koji kombinuju simboliku kulture blokova i Futrov karakteristični stil, Idea Blok krase i stihovi prve rep pesme koju je ovaj umetnik napisao baš za ovu radnju.

„Napisao sam rep pesmu koja se segmentirano pojavljuje na zidovima u samoj Idea Blok prodavnici. Ti tekstovi su u stvari male celine u kojima sam pokušao da pre svega ilustrujem neke sličice iz bloka. I to je ono što sam i uradio sa nekim pokušajima rime i nadam se da ćemo u nekom trenutku isproducirati stvarno taj rep koji uopšte ne zvuči loše kada se odrepuje”, rekao je Slavimir Stojanović Futro i objasnio da su i vizuali inspirisani blokovima, njihovom arhitekturom i urbanim šarmom.

Futro se osvrnuo i na grafite, po kojima se ova radnja posebno ističe i zbog čega veruje da će postati jedan od simbola bloka 45.

„Ono što je sjajno je da se ovde lokalni grafiter Hope uključio i osmislio svoju interpretaciju onoga što sam ja napravio, na neki opet urbani način koji je potpuno u skladu, ne samo sa mojim likovnim jezikom, nego sa duhom Bloka 45“, zaključio je Futro.

Iako izgleda urbano, potpuno moderno i neobično, Idea Blok je radnja u kojoj svaka porodica može da nabavi sve ono što joj je potrebno svakog dana, a ispred je postavljena i pametna klupa, sa solarnim punjačem za mobilne telefone i besplatnim WiFi internetom, za decu iz OŠ ‘Branko Radičević’, koja je preko puta.

„Naša želja je da svakodnevnu kupovinu učinimo najboljom i zanimljivom. Najboljom u smislu da obezbedimo odličnu ponudu, širok asortiman lokalnih i domaćih proizvoda, i digitalne usluge koje omogućavaju jednostavnu i laku kupovinu. Ali ono što je čini zanimljivom je upravo ono zbog čega smo danas ovde, a to je spoj lokaliteta, svih naših atributa i umetnosti”, rekla je Nataša Pavlović, direktorka marketinga u kompaniji Mercator-S.