ONLINE TAKMIČENJE: U okviru kampanje „Zajedno je ukusnije“ Coca-cola bira novog kulinarskog influensera

18. III 2021 | Kao i prethodnih godina, i ove godine Coca-Cola je pokrenula aktivnosti povodom svoje kampanje „Zajedno je ukusnije“, sa ciljem da svoj proizvod predstavi kao neizostavan sastojak prilikom okupljanja porodice i prijatelja.

„U proteklom periodu smo shvatili koliko su nam važni prijatelji i porodica. Najbolje smo se zabavljali dok smo provodili zajedničke trenutke, međutim ubrzan ritam života nas često udaljava od porodice i prijatelja. Važno je da ne zaboravimo da nas vreme provedeno u kuhinji, dok zajedno pripremamo jelo ili uživamo u zajedničkom obroku, zbližava i vraća dobro raspoloženje. Da bismo podelili obrok, nije nam potreban povod. Zajedničko pripremanje jela ili zajednički obrok su odličan način da započnete ili završite dan, a Coca-Cola je i ove godine tu da podseti da se najinteresantnije priče, one koje ostaju i koje se pamte, uvek čuju za stolom“, istakla je Kubra Kiličel, brend menadžer kompanije Coca-Cola.

Ove godine Coca-Cola je po prvi put pokrenula online kulinarsko takmičenje ‘Coca-Cola ti donosi ukus slave’, u kom će se birati, kako iz kompanije ističu „novi kulinarski influenser“. Poziv za takmičenje upućen je preko Instagram profila @cocacolasrbija kao i na srpskoj web stranici brenda, na kojoj se ujedno nalazi i pravilnik takmičenja sa svim neophodnim informacijama.

Prijavljivanje za Coca-Cola online kulinarsko takmičenje počeće 31.marta i namenjeno je svim ljubiteljima kuvanja uzrasta od 18 godina, koji imaju želju da predstave svoje kulinarske veštine.

Žiri čine Miroslava Minja Bogdanovski, autor bloga Minjina Kuhinjica i Slobodan Stefanović, poznatiji kao Gastro Glumac, koji će odabrati 6 najkreativnijih učesnika koji 7. aprila započinju svoje kulinarsko putovanje kroz razne izazove.

„U toku tri nedelje takmičenja, učesnici će dobijati identične zadatke u kojima će moći da iskažu svoje kulinarske veštine i kreativnost pripreme i aranžiranja jela, a najbolje će, pored žirija, birati i publika putem glasanja. Dvoje najboljih učesnika će svoje kulinarsko umeće pokazati i uživo pred kamerama u finalnoj nedelji takmičenja, nakon čega će biti proglašen novi Coca-Cola kulinarski influenser kome sleduju vredne nagrade“, naglasila je Miroslava Minja Bogdanovski, članica žirija takmičenja.

Takođe, Coca-Cola je za svoje potrošače pripremila i nastavak programa lojalnosti „Kodove čuvaj, vrhunski kuvaj!“ koji traje do isteka zaliha, a najkasnije do 15. aprila, a učesnici će moći da osvoje neki od proizvoda iz Coca-Cola kuhinjskog seta. Kodove sa čepa ili otvarača promo pakovanja potrošači, kao i do sada, unose na sajtu coca-cola.rs, gde se pretvaraju u poene, koji se do isteka zaliha mogu zameniti za neki od proizvoda iz seta.