
01. X 2025 | Pod sloganom ‘Reset Retaila: Prilagođavanje promenama u eri digitalne transformacije’, u zagrebačkom hotelu Esplanade 23. septembra uspešno je održana 22. Progressive Hrvatska FMCG/Retail konferencija.
Teme
Na ovogodišnjoj konferenciji razgovaralo se o aktuelnim izazovima i budućim trendovima u retailu koji oblikuju ponašanje kupaca, učesnici su dobili pregled prodajnih kanala i privatnih robnih marki, saznali više o influenser marketingu i o tome kako odabrati pravog influensera za svoj brend…
Takođe, učesnici konferencije su se upoznali sa primenom tehnologije detekcije objekata u FMCG industriji, kao i sa ključnim trendovima u vezi sa tehnologijom i saznali koje praktične alate donosi veštačka inteligencija i kako obezbediti personalizaciju iskustva i efikasno upravljanje operacijama.
Najzad, prisutni su stekli i uvid u rešenja za sinergiju između finansiranja retaila, supply chain podrške i digitalnih inovacija, razgovaralo se o novoj eri nagrađivanja u ‘pametnom’ svetu, a naročito interesantan bio je i široki uvid u e-trgovinu Hrvatske…
Govornici
Zanimljiva i inspirativna predavanja održali su: Lana Šukunda, Senior Consultant, Boston Consulting Group; Maurizio Bogović, Client Executive, NielsenIQ; Dario Marčac, TikTok mentor / Founder, Crew; Kristijan Gregorić, partner, Valicon; Ines Barbir, direktorka aplikacijskih rešenja u maloprodaji, mStart; Valentina Knežević, supervizor razvojnih operacija Operativne prodaje, Atlantic Trade; Karlo Lugomer, Senior Data Scientist, Atlantic Grupa; Ivica Kruhek, direktor i suosnivač, Marker; Ana Kušt, direktorka razvoja i tehničke podrške, Lesaffre Adriatic; Miroslav Botić, direktor prodaje i marketinga, Lesaffre Adriatic; Vedrana Jelušić Kašić, članica Uprave zadužena za područje poslovanja sa srednjim i velikim poduzećima i investicijsko bankarstvo, PBZ; Bojan Rebselj, izvršni direktor za proizvode korporativnog bankarstva, PBZ; Irina Bručić, CEO, Nexi Croatia i Slovenia; Andrija Frinčić, CEO / Cofounder, Dream i Sunčica Žnidar, istraživač tržišta i konsultant, Karika.
Partneri
Konferenciju su podržale kompanije: KTC (Platinasti sponzor), Lesaffre, Nexi, Podravka, Atlantic Grupa, Gizeh, Perutnina, Retail Up, Studenac, dm-drogerie markt, Tommy, GS1 Croatia, Marker, DR. Oetker, Elog, Wood Loop, Forvis Mazars, Operando, Dream, Radenska, kao i brendovi: Barcaffè; Borotalco, WC Net, Chilly i Rio Mare.
Kao partneri ovogodišnje konferencije pridružili su se i: Boston Consulting Group (BCG), NielsenIQ, Valicon, Privredna banka Zagreb, Karika, Crew, Press Clipping i Women in Adria.