ODRZAN PRVI DAN NAJVECE REGIONALNE KONFERENCIJE O KORPORATIVNIM INOVACIJAMA

01. X 2020. | Najveća regionalna konferencija o korporativnim inovacijama, koju po treći put organizuje Centar za tehnološko preduzetništvo – ICT Hub, već prvog dana je okupila vodeće svetske eksperte iz oblasti biznisa i inovacija sa željom da predstavi iskustva u održavanju poslovanja i konkurentnosti kompanija u vremenu ‘nove normalnosti’, imajući u vidu promene sa kojima se trenutno suočava ceo svet.

Predavači konferencije zaključili su da je u vremenu u kojem živimo najvažnije da kompanije i pojedinci razviju sposobnost da vide gde su danas, kako da se izmaknu od starih, defanzivnih i stereotipnih načina razmišljanja, kao i kako da se prilagode novim uslovima poslovanja i na taj način pokrenu revoluciju u menadžmentu. Takođe, jedna od glavnih tema konferencije bila je korišćenje strategije u inovacijama, ali i alata koji kompanijama omogućavaju da se prilagode postojećim promenama.

“Današnji dan nam je doneo vrlo konkretne odgovore na pitanja kako da domaće kompanije budu otpornije na promene, kako da u timovima razvijamo prilagodljivost na različita scenarija i inovativnost širom organizacija, kao i  šta možemo da očekujemo da će se u biznisima menjati u takozvanoj ’novoj normali’. Posebno nas raduje što je ove godine konferencija izazvala interesovanje širom Evrope, tako da smo imali priliku da razmenimo ideje i iskustva sa kolegama iz drugih zemalja, ali i da ugostimo neke od najtraženijih eksperata“, istakao je Kosta Andrić, izvršni direktor ICT Hub-a.

Vladimir Vulić, suosnivač Digitalizuj.Me i programski direktor Spark.me konferencije rekao je da je u poslednje dve decenije, svet korporativnih inovacija obeležio fokus na inovacije poslovnog modela kao izvor konkurentske prednosti. U skladu sa tim, objasnio je, da kompanije opravdano, ulažu značajne resurse kako bi bolje razumele, dizajnirale i inovirale svoje poslovne modele.

„Problem je što kompanije vrlo često ’zaboravljaju’ da su poslovni modeli, po svojoj prirodi, samo tehnička rešenja, odnosno alati. Sami po sebi, oni ne donose rezultate, već su im za to potrebni ljudi i organizacije, odnosno smislena i svrsishodna ljudska aktivnost. Neophodno je aktiviranje i usmeravanje ljudske energije, koje je zadatak menadžmenta, i upravo iz tog razloga, uspeh organizacije presudno zavisi od sposobnosti menadžmenta“, zaključio je Vulić.

Virtuelna konferencija održava se u tri dana. Drugi dan, 28. oktobar 2020. će biti usmeren na najbolje prakse, govoreći o procesima inoviranja i načinima na koje se kreiraju i plasiraju dobri proizvodi i usluge, kao i izuzetno korisničko iskustvo. Treći dan, 25. novembar 2020. nas vraća na suštinu i najveću vrednost svake kompanije – a to su ljudi koji su u njoj zaposleni i koji ulažu napore da inovativno delovanje zaista i urodi plodom.