20. VIII 2022 | Brend M&M’S, deo kompanije Mars, Incorporated pokreće globalnu platformu usmerenu na jačanje osećaja pripadnosti za deset miliona ljudi širom sveta do 2025. godine, sa ciljem da se međusobno povežu i podržavaju.
U nameri da podstakne prihvatanje i negovanje različitosti među ljudima bez obzira na kulturu, rasu, etničku pripadnost ili zajednicu u kojoj žive, kompanija Mars je, kroz jedan od svojih najpoznatijih brendova – M&M’S, najavila da će se globalno posvetiti stvaranju boljeg i inkluzivnijeg sveta za sve.
Kako je objavljeno iz kompanije, M&M’S – brend prepoznatljiv po svojim šarenim i jedinstvenim likovima – teži da poboljša promovisanje inkluzije u svetu i ima za cilj da do 2025. godine kroz moć zabave uključi sve i poboljša osećaj pripadnosti za 10 miliona ljudi širom sveta. Kao deo ove misije, kreiran je M&M’S FUNd – savetodavni odbor čija je uloga praćenje uticaja brenda na misiju kompanije, koji će ponuditi resurse, mentorstvo, mogućnosti i finansijsku podršku u umetničkom i zabavnom prostoru kako bi ljudi osetili pripadnost.
„Mnogobrojne studije pokazale su da je naša želja da budemo prihvaćeni jaka koliko i želja da budemo voljeni i ona je zajednička za sve ljude, bez obzira na njihove različitosti. Upravo to je ono što nas kao kompaniju motiviše da budemo pokretači pozitivnih promena, iskoristimo svoj glas i svoje napore usmerimo ka stvaranju boljeg sveta za sve. Tome u prilog govori i nova svrha M&M’S-a – da poveže ljude širom sveta pomažući im da sagledaju svoje razlike i inspirišući ih da prevaziđu barijere koje ih sprečavaju da se osećaju kao deo zajednice“, istakla je Vanja Vagić, menadžer korporativnih poslova kompanije Mars.
Kako bi upotpunio svoju misiju i prikazao svet u kom se svako oseća prihvaćeno, M&M’S prolazi kroz određene promene koje će ljubitelji brenda uočiti u dizajnu, karakteristikama i proizvodima. Prepoznatljiva paleta boja brenda biće proširena, a koristiće se i razni oblici i veličine M&M’S bombonica kako bi se prikazalo da je suština u tome da smo svi različiti. Takođe, napravljen je svež i moderan osvrt na izgled voljenih likova brenda kako bi se naglasila važnost samoizražavanja i moć zajedništva, jer su upravo njihov izgled, ličnost i priče ono što ih čini jedinstvenim predstavnicima današnjeg društva, objašnjavaju iz kompanije.
Kako navode, Mars već duži niz godina posvećuje značajnu pažnju društvenim problemima i pitanju inkluzije, kako bi unapredili svoje poslovanje, ali i podigli svest javnosti o izazovima sa kojima se ugrožene grupe susreću na svakodnevnom nivou. To, između ostalog, uključuje posvećenost formiranju rodno balansiranih rukovodećih timova, vođenje nezavisne godišnje revizije raznovrsnosti oglašavanja (koju vodi Institut Geena Davis) i ulogu predsedavajućeg Saveza za nestereotipe, koji je deo organizacije UN Women.