NESCAFÉ DOBRIM VESTIMA OBELEŽIO SVOJ 83. ROĐENDAN

02. IV 2020 |  Više od 10 godina nakon pokretanja Nescafé plana, kompanija Nestlé objavila je postignute rezultate u okviru programa održivosti. Između 2010. i 2020. godine, Nestlé je uložio više od 320 milliona evra u projekte za podršku proizvodnje kafe, distribuirao je 235 miliona biljaka kafe širom sveta i pomogao je više od 900 hiljada farmera da uzgajaju i proizvode kvalitetnu kafu.

Kompanija je takođe proizvela 15 novih sorti sadnica kafe (10 sorti Arabike, 5 sorti Robuste) koje su otpornije i imaju veći prinos. Pored toga, kako bi osigurala potrebnu stručnost, kompanija je u ovaj proces uključila 230 partnera agronoma.

U 2020. godini 75% kafe za Nescafé proizvode dolazi iz samoodrživih izvora, čime je premašen pretpostavljeni cilj iz 2010. godine, od 70%. U poređenju sa 2019. godinom, kompanija je izvestila o prihodu od 10% u pogledu održivih sirovina.

210402_Nestle-odrzivost2

Kroz Nescafé plan, Nestlé nudi poljoprivrednicima pristup obrazovnim resursima putem kojih mogu da nauče kako da diverzifikuju svoj prihod gajenjem drugih useva uz plantaže kafe. Na ovaj način, lokalne zajednice razvijaju se brže i lakše, a Nescafé će osigurati da se svaki korak proizvodnog procesa sprovodi na najvišem nivou kvaliteta, poručuju iz kompanije.

Pored toga, zbog svog stalnog učešća, kompanija je doprinela poboljšanju ekonomskih aspekata u četiri zemlje proizvođača kafe (Meksiko, Obala Slonovače, Honduras i Vijetnam). Nescafé takođe stalno kontroliše i radi na poboljšanju radnih prava, što predstavlja cilj koji je kompanija postigla u Meksiku i na Filipinima.

Od početka Nescafé plana 2010. godine pa do sada, u odnosu na proizvodnju svake tone proizvoda, kompanija je registrovala smanjenje emisije ugljenika za 46% (11% veće smanjenje od postavljenog cilja iz 2010. godine) i smanjenje potrošnje vode za 53% (18% veće smanjenje od postavljenog cilja iz 2010. godine). Manja potrošnja vode bila je moguća zbog manjih količina koje se koriste u fabrikama i u procesu navodnjavanja useva kafe.

Nescafé je takođe aktivno doprineo poboljšanju biodiverziteta u usevima kafe kroz programe spajanja useva.

“Sada, kada slavimo 10 godina uspeha Nescafé plana, želimo da se zahvalimo svim našim partnerima koji su to omogućili, farmerima koji uzgajaju i beru pažljivo odabrana zrna kafe,   istraživačkim i razvojnim centara (R&D) koji obezbeđuju najbolje mešavine za svaki ukus, ali i našim stručnjacima koji nude savetovanje kroz poljoprivredne prakse i naposletku našim potrošačima, koji nas svojim izborom podržavaju u zaštiti budućnosti kafe”, izjavila je Atana Škalko, izvršna direktorka kategorije napitaka kompanije Nestlé za jugoistočno evropsko tržište.

Takođe, do kraja ove godine, kompanija će objaviti novi Plan održivosti. Zajedno sa partnerima kao što su Rainforest Alliance i 4C Services, Nescafé i dalje napreduje mereći uticaj svog delovanja i transparentno izveštavajući o svom napretku. Pored toga, kompanija najavljuje novi cilj održivosti: Nescafé teži ka tome da do 2025. godine proizvodi kafu koja dolazi iz 100% održivih izvora.

Trenutno, svaka sedma šolja kafe širom sveta je Nescafé. Sa više od 80 godina iskustva, kompanija se jednako fokusira na održivost i kvalitet proizvoda. Nescafé je jedan od lidera u naporima za reciklažu ambalaže i smanjenje emisije ugljenika, sa ciljem da neutrališe uticaj koji kompanija ima na životnu sredinu. Inicijative postavljene u Nescafé planu održivosti sprovode se u više od 15 zemalja, podržavajući poljoprivrednike u njihovim aktivnostima, jačajući lokalne zajednice i smanjujući uticaj brenda na životnu sredinu, stoji u saopštenju kompanije.