1. III 2021 | Kompanija Neoplanta odlučila je da promeni svoj vizuelni identitet i na taj način dodatno osnaži svoju vezu sa gradom Novim Sadom, čiji latinski naziv nosi u imenu. Naime, naselje na levoj obali Dunava dobilo je prvi zvanični naziv Neoplanta 1748. godine, kada mu je carica Marija Terezija dodelila status slobodnog kraljevskog grada. Svaki narod koji ga je tada nastanjivao, preveo ga je na svoj jezik, a Srbi su ga nazvali Novi Sad.
U skladu sa odlukom o promeni vizuelnog identiteta, kompanija je raspisala nagradni konkurs za izradu novog logotipa i pruži šansu dizajnerima iz cele Srbije da pokažu svoje umeće i originalnost i osvoje 3.000 evra. Pravo na učešće u konkursu imaju svi punoletni građani, odnosno svi maštoviti kreativci koji će razumeti i na najkreativniji način pokazati da razumeju vrednosti za koje se kompanija zalaže.
Nagradni konkurs traje od 01.03. do 05.04.2021. godine, a sva pravila i smernice za izradu kreativnog rešenja mogu se naći na posebnoj stranici korporativnog sajta posvećenoj konkursu.
Nakon zatvaranja konkursa 5. aprila u ponoć, tročlani stručni žiri (predstavnici kompanije Neoplanta, grada Novog Sada i Fakulteta primenjenih umetnosti u Novom Sadu) odlučiće koji rad je pobedio, a ime dobitnika će biti objavljeno 29.04.2021. godine.