NEDA ĐOKIĆ NOVA DIREKTORKA MARKETINGA KOMPANIJE HEINEKEN SRBIJA

15102019-hheineken

15. X 2019 | Neda Đokić je nova direktorka marketinga kompanije Heineken Srbija, a na tu poziciju stupila je 30. septembra. Na svojoj novoj funkciji, Neda će nastaviti uspešan razvoj kompanijskog portfolija, stvarajući nove mogućnosti u okviru kategorije piva i učvršćujući poziciju koju kompanija ima u Srbiji.

Marketinšku karijeru Neda je započela 2000. godine u kompaniji Unilever u Londonu, a nastavila u kompanijama L’Oréal i Estee Lauder. Od 2012. godine, radila je u kompaniji Coca-Cola Hellenic Serbia (CCH), kao menadžer za negazirana pića (NCB menadžer), te marketing menadžer, a od 2018. godine, kao direktor prodaje uspešno je predvodila tim s kojim je kreirala i sprovodila strategiju prodaje kojom je omogućen dalji rast poslovanja i ljudi.

Zajedno sa talentovanim i uspešnim timom kompanije Heineken Srbija, Neda će svojim bogatim iskustvom, kroz inovativni pristup, kreativnost i strast za kvalitetom doprineti brojnim iznenađenjima i oduševljenju potrošača, kao i daljem širenju poruke o odgovornoj konzumaciji, u okviru kompanijske strategije o održivosti ‘Stvaramo bolji svet’, navodi se u saopštenju Heinekena.