NECTAR USKORO NA TRŽIŠTIMA SREDNJEG I BLISKOG ISTOKA

24. X 2018. | Proizvodi srpske kompanije Nectar uskoro bi trebalo da se nađu i na tržištu Afrike, Bliskog i Srednjeg istoka, Kine i Japana, sudeći po velikom interesovanju i namerama koje su iskazali kupci i distributeri iz tih zemalja na međunarodnom sajmu prehrambene industrije SIAL 2018. u Parizu.

Nectar grupa, u okviru koje posluju kompanije Nectar, Fructal i Heba, je na sajmu u Parizu koji je okupio preko 7.200 izlagača iz 109 zemalja širom sveta, predstavila najveći deo portfolija na štandu Privredne komore Srbije.

Kako je istakao komercijalni direktor Nectar grupe Milan Radoš, kompanija je veliko interesovanje zabeležila upravo sa portfolijom organskih proizvoda pod brendom Life, kao i portfolijom pasiranog paradajza.

“Kao lider u preradi voća i proizvodnji voćnih sokova u Jugoistočnoj Evropi, nastup na sajmu vidimo kao priliku za otvaranje novih tržišnih mogućnosti i širenje poslovanja na daleka tržišta koja će doneti još prilika za dalji rast i razvoj”, izjavio je Radoš.

Pored toga su, kako dodaje, predstavljene i brojne inovacije poput 100% Life organic portfolija u novom inovativnom pakovanju za poneti koji sve više dobija primat u svetu.

Posebna zvezda predstavljenog portfolija na sajmu je Nectar Tomatello portfolio pasiranog paradajza i soseva za koji su veliko interesovanje pokazali kupci sa Bliskog istoka, iz Saudijske Arabije, Katara i Kipra.

Radoš je ukazao na to da je strategija Nectara upravo izlazak na daleka tržišta, zbog čega su u toj kompaniji izuzetno zadovoljni učešćem na sajmu u Parizu, jer predstavlja priliku za konkretizaciju ranije započetih pregovora i ugovaranje novih poslova.

“Utisci su pozitivni i dosta kontakata je ostvareno, pre svega sa zainteresovanim kompanijama sa Bliskog i Srednjeg istoka, iz Saudijske Arabije, sa Kipra, koje su pre svega zainteresovane za gotove proizvode, a iskazane su namere za ugovore koji se odnose na distribuciju poluproizvoda. Kao kompanija koja već izvozi u preko 60 zemalja širom sveta očekujemo dalju konkretizaciju započetih pregovora”, istakao je Radoš.

On je napomenuo da je kompanija Nectar najveći prerađivač voća i proizvođač sokova u jugoistočnoj Evropi sa preradom voća na šest lokacija u Sloveniji, Makedoniji i Srbiji.

Portfolio pasiranog paradajza, za koji je iskazano veliko interesovanje, kompanija proizvodi na sopstvenim plantažama domaćeg paradajza, koje su među najvećim u Srbiji i regionu.

Nectar je jedina kompanija u Srbiji koja ne uvozi paradajz pastu i koncentrat, već ima zaokružen proces proizvodnje ove povrtne vrste, od njive do trpeze.

Radoš je istakao i da je Nectar plasirao i portfolio organskih proizvoda, koju su u skladu sa svim trendovima viđenim na sajmu.

“Ove godine ekskluzivno smo lansirali mala porcijska pakovanja organskih proizvoda Life Organiic u Tetra Edge 250ml ambalaži za koje su posebno zainteresovani kupci nordijskih zemalja” istakao je on.

Najveći međunarodni sajam prehrambene industrije SIAL 2018 traje u Parizu do 25. oktobra, a očekuje se preko 160.000 posetilaca.