NA SEMPL-U VIŠE OD TRIDESET GOVORNIKA IZ JEDANAEST DRŽAVA

1462018-sempl

17. X 2018 | U GH Bernardin u Portorožu dolaze i predstavnici najvećih medijskih preduzeća na svetu – direktorka međunarodne prodaje The Washington Posta, prodajni partner za srednju i istočnu Evropu u Facebooku i direktor za poslovni razvoj kompanije Viber. Dva dana, dve bine, više od trideset govornika iz jedanaest država, više od 1.200 stručnjaka medijsko-komunikacione struke iz celokupnog regiona – sve to donosi jubilarni 20. SEMPL, koji će se održati 29. i 30. novembra 2018.

Digitalno je prešlo sa ‘ljubaznog’ na ‘odvratno’, poslovni modeli su se promenili preko noći i ‘dan posle sutra’ dolazi ranije nego ikada. Kako se pripremiti za njega i pobrinuti se da preduzeća budu brža, vitkija i odzivnija, na konferenciji će predstaviti Peter Hinssen, serijski preduzetnik, savetnik i prvo ime ovogodišnjeg SEMPL-a.

Kako uspešno ‘pokrenuti’ kompaniju, a pri tom je ne ‘upropastiti’, savetovaće Jurgen Appelo, serijski osnivač preduzeća i osnivač kompanije Agility Scales iz Holandije, a neuronaučnik dr Nikolaos Dimitriadis će govoriti o novoj vrsti marketinških stručnjaka koji su potrebni takvim preduzećima.

Za budućnost će nas pripremiti i Lon Safko, serijski inovator i pronalazač i, po rečima Steve Jobsa, kreator “prvog računara koji može da spašava ljudske živote”. Safko će predstaviti svoj koncept fusion marketinga, odnosno objedinjavanje tradicionalnih i digitalnih alata.

Kakva će biti budućnost za medije po pitanju tehnološkog napretka i veštačke inteligencije, saznaćemo od priznatog britanskog medijskog stručnjaka Deana Donaldsona, suosnivača kompanije Kaleidoko, dok će Robert Čoban, vlasnik i direktor Color Press grupe iz Srbije rasvetliti položaj medija u jadranskom regionu.

 

Kako u današnje vreme uopšte steći pažnju

Emma Winchurch-Beale, direktorka međunarodne prodaje u američkim novinama The Washington Post i predsednica grupe World Media Groupa, pobornik je kvaliteta sadržaja. Naime, poslednja istraživanja pokazuju da se medijima isplati da stvaraju kvalitetne sadržaje, a oglašivačima da plaćaju više da se pojave pored njih.

I Andrea Malgara, izvršni partner kompanije MediaPuls Group iz Nemačke, i David Bassett, direktor analitike u kompaniji Lumen Research iz Velike Britanije, pažnju korisnika na različitim komunikacionim platformama će dokazivati pomoću podataka, jer se u današnjem svetu čak 80% svih oglasnih poruka ne pregleda. Malgara će se usredsrediti na efikasnost video formata, a Basset će pomoću tehnologije za praćenje očiju otkriti koji mediji i oglasi su najprimećeniji i time i najefikasniji.

 

Preživeće samo brendovi, pojedinci i kompanije koje se budu prilagodile

Rustam Ziganshin, prodajni partner za srednju i istočnu Evropu u Facebooku, i Atanas Raykov, direktor za poslovni razvoj kompanije Viber, ponudiće uvid u kreativne mogućnosti koje oglašivačima i komunikatorima nude oba globalna preduzeća.

Američki stručnjak za brendiranje David Brier uveren je da će preživeti samo oni brendovi koje će svoju komunikaciju povezati neposredno sa svojim proizvodima i ljudima. S njim se slaže i Dennis Yuscavitch, potpredsednik za globalni produktni marketing preduzeća Outbrain iz SAD-a, koji smatra da su prošla vremena agresivnog oglašavanja.

I pošto bez odličnog marketinga nema dobre prodaje, na SEMPL-u je prvi put obuhvaćena i prodajna tematika – savete će učesnicima ponuditi provokativni Amerikanac Wes Schaeffer, koji je sebi dao nadimak ‘prodajni šaptač’ (The Sales Whisperer).

 

Na drugoj bini čak 13 predavanja i radionica

Učesnici SEMPL-a će tokom dva dana moći da biraju između programa na dve bine. Na manjoj, tzv. deep dive bini, posetioci će imati mogućnost da se još detaljnije i interaktivnije susretnu sa temama digitalne i klasične komunikacije. Uz neke centralne govornike, koji će svoja predavanja na velikoj bini i dodatno nadograditi produbljenim radionicama, brojni stručnjaci iz regiona će posetiocima reći više o internet analitici, metrikama i optimizaciji oglašavanja, marketingu uticaja, radnoj sreći, profesionalnom govorništvu i metodu ‘ozbiljne igre’ Lego Serious Play.

 

Kompletan program 20. SEMPL-a možete naći na internet stranici konferencije, gde su detaljnije predstavljeni i svi predavači.