MOJ IZBOR 2019 – PROGLAŠENI OMILJENI DOMAĆI PROIZVODI

1742019-moj izbor

Konačni rezultati kampanje ‘Moj izbor 2019′, koja se održava devetu godinu zaredom, pokazali su da je i ove godine Plazma keks kompanije Bambi najomiljeniji domaći proizvod. Titulu najomiljenijeg proizvođača u Srbiji poneo je Imlek.

17. IV 2019 | Kao najbolji brendovi u svojim kategorijama nagrade su dobili: Začin C, Smoki, Metalac posuđe, Knjaz Miloš, Zlatiborac, Dijamant ulje, Moja Kravica, Nectar Family, PS fashion, Plazma keks, Pošta Srbije, Maxi, Dunav osiguranje, Banca Intesa, Forma Ideale, Exit. Brend Tiffany je osvojio nagradu kao pobednik internet glasanja.

Ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo se 930 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija. Glasanje je organizovano u dva kruga. U prvom su glasali korisnici interneta, a brendovi sa najvećim brojem glasova plasirali su se u finale, gde ih je u svakoj kategoriji čekalo po pet najbolje plasiranih brendova iz prethodnih akcija.

Finalno glasanje organizovano je na terenu, metodom ‘lice u lice’, a u deset gradova Srbije glasalo je ukupno 2.010 potrošača.

Svečana dodela priznanja biće organizovana sredinom maja.

 

Tokom devet godina nagradu osvojile 43 kompanije

Kampanju ‘Moj izbor’ organizuje udruženje Moja Srbija sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta domaćih proizvoda i brendova. Ovogodišnja akcija sprovedena je uz podršku potpredsednika Vlade Republike Srbije Zorane Mihajlović, Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture i Grada Beograda.

Jedinstvenost ove kampanje je u tome što se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Osnovni uslov da neki proizvod bude nominovan jeste da je domaćeg porekla, bez obzira na strukturu vlasništva firme koja ga proizvodi. Izuzetno, za ovu nagradu mogu biti nominovati i strani proizvodi i brendovi, ukoliko poslovanje njihovih kompanija odlikuju značajne investicije u Srbiji, visoka društvena odgovornost i slično.

Tokom devet godina, koliko traje akcija, naklonost potrošača i nagradu ‘Moj izbor’ uspele su da osvoje 43 kompanije u Srbiji sa ukupno 47 brendova.

Izvor: Tanjug

 

PR: Imlek i Moja Kravica najomiljeniji među potrošačima

Kompanija Imlek dvostruki je dobitnik ovogodišnjeg priznanja ‘Moj izbor’. Imlek je prema glasovima potrošača koji su tokom protekle godine anketirani širom Srbije, proglašen najomiljenijim proizvođačem u zemlji. Takođe, Imlekov brend Moja Kravica prema mišljenju anketiranih građana osvojio je priznanje za najomiljeniji brend u kategoriji Mleko i mlečni proizvodi. Ova dva značajna priznanja potvrda su kvaliteta i sigurnosti koje kod potrošača uživa kompanija Imlek.

imlek

Priznanje ‘Moj izbor’ jedinstveno je zbog toga što je jedino koje se dodeljuje isključivo na osnovu glasova potrošača. Ove godine, u konkurenciji za nagradu našlo se 930 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija. Moja Kravica je bila i ostala omiljeni porodični brend, zbog čega je već decenijama neizostavni deo svakog doma i siguran izbor za decu i celu porodicu. Upravo zbog svoje duge tradicije i vrhunskog kvaliteta, već dugi niz godina uživa poverenje potrošača.

“Izuzetna nam je čast što su upravo potrošači ti koji su još jednom prepoznali naš trud i dodelili ova značajna priznanja kompaniji Imlek i brendu Moja Kravica. Ovim priznanjem još jednom smo dokazali da je kompanija Imlek simbol za kvalitet bez kompromisa koji traje više od šest decenija. Nastojaćemo da i u budućnosti Moja Kravica ostane simbol zdravlja, radosti i tradicije, zbog čega smo kod potrošača stekli poverenje”, istakao je Jovan Bugarčić, direktor marketinga kompanije Imlek.

 

PR: Knjaz Miloš ponosni dobitnik priznanja ‘Moj izbor 2019′

Knjaz Miloš ponosni je dobitnik priznanja ‘Moj izbor 2019′ u kategoriji mineralnih voda, koje tradicionalno, već devetu godinu, dodeljuje udruženje Moja Srbija.

Knjaz Milos Moj izbor 2019

“Počastvovani smo što potrošači iz godine u godinu biraju našu gaziranu mineralnu vodu Knjaz Miloš kao svoju omiljenu. To govori da smo kvalitetom i tradicijom dugom više od 200 godina osvojili neprikosnoveno mesto u životima i srcima potrošača, a to je za nas ubedljivo najveća vrednost”, izjavila je Milana Petrović, PR menadžer kompanije Knjaz Miloš.

 

PR: Dijamant ulje devetu godinu zaredom osvaja prestižnu nagradu ‘Moj izbor’

U konkurenciji 930 domaćih proizvoda i brendova koje su birali isključivo potrošači, kompanija Dijamant osvojila je priznanje ‘Moj izbor’, devetu godinu zaredom. Nakon dva kruga glasanja Dijamant je još jednom potvrdio liderstvo u proizvodnji ulja nagradom u kategoriji Ulje, prilozi i prelivi, navodi se u saopštenju kompanije.

dijamant

“Ovim priznanjem još jednom smo pokazali da je Dijamant ulje bilo i ostalo omiljeni brend potrošača sa tradicijom dužom od 80 godina”, izjavila je ­­­­­­­­­­­­­­­Tatjana Đokanović, direktor marketinga i razvoja kompanije Diijamant i dodala: “Iskustvo i znanje upisani su u naše poslovanje i imidž koji pažljivo gradimo. Potrošači nam veruju, što je dokaz da se ulaganje u kvalitetan proizvod isplati”.

 

PR: Maxi opet omiljeni supermarket kupaca

U okviru akcije ‘Moj izbor 2019′, koju organizuju udruženje Mojа Srbijа i Privredna komora Beogrаdа, Maxi je dobitnik nagrade u kategoriji Trgovina.

Maksi supermarketi preporuka potrosaca za 2019. u akciji Moj izbor

“Izuzetno smo ponosni što je Maxi treću godinu zaredom osvojio priznanje ‘Moj izbor’ i što su ga upravo kupci odabrali kao omiljeni supermarket. Nama je to potvrda da oni vrednuju sve ono što smo realizovali u prethodnoj godini, ali i odgovornost da u tekućoj budemo još bolji komšija”, rekla je Mirjana Jovašević, direktor korporativnih komunikacija i održivog poslovanja kompanije Delhaize Serbia na dodeli priznanja u Skupštini grada.

 

PR: Nectar Family najomiljeniji u Srbiji

Nectar Family proglašen je za najomiljeniji brend u kategoriji Bezalkoholni napici, u okviru kampanje ‘Moj izbor 2019′, u konkurenciji  među 930 domaćih proizvoda i brendova u 27 kategorija. Priznanje  na osnovu glasova potrošača dodeljuje udruženje Moja Srbija sa ciljem podsticanja razvoja domaće proizvodnje i promocije kvaliteta proizvoda i brendova iz Srbije.

Mina Tadic, Nectar

“Ponosni smo da su potrošači izabrali Nectar Family  za najomiljeniji brend u Srbiji, čime su potvrdili da nije svejedno kako nastaje sok koji volite. Ovo priznanje potvrđuje da je najvažniji kvalitet koji u slučaju naše kompanije dolazi iz 100% domaće proizvodnje. Treba da budemo ponosni i da podstičemo domaći kvalitet i zato je ova nagrada važna i za nas ali i za sve naše kolege, domaće proizvođače. Kao kompanija koja neguje porodične vrednosti i ‘Nije svejedno’ filozofiju poslovanja za nas je ovo još jedan podsticaj da nastavimo sa intenzivnim ulaganjem u savremene tehnologije i da istrajemo u inovativnosti u svim aspektima poslovanja, trudeći se da uvek ponudimo više i da nam i dalje u centru svih naših aktivnosti bude potrošač”, istakla je na svečanoj dodeli priznanja u Skupštini grada Mina Tadić, direktor korporativnih komunikacija kompanije Nectar.

Nectar je, kao domaća kompanija, za 20 godina postojanja, prešla dug put od malog porodičnog biznisa do regionalnog lidera u proizvodnji voćnih sokova, ostvarivši više od milijardu evra bruto dodate vrednosti u Srbiji od osnivanja. Danas ima potpuno zaokružen proces proizvodnje u Srbiji – voće za Nectar sokove dolazi iz saradnje sa preko 10.000 srpskih farmera, ali i sa sopstvenih plantaža koje se prostiru na preko 650 hektara. Nectar ima najveće kapacitete za primarnu preradu voća od preko 120.000 tona godišnje, a najveći deo prerade obavlja se na tri lokacije u Srbiji. Svaka šesta jabuka koja ostane u Srbiji se preradi u Nectar postrojenjima.

 

PR: Plazma najomiljenija kod potrošača

U okviru tradicionalne akcije ‘Moj izbor’ brend Plazma je, od strane potrošača Srbije, dobio Zlatnu plaketu za najomiljeniji domaći proizvod.

Andreja Mladenović, pomoćnik gradonačelnika i Nemanja Brković, Bambi

Plazma je i ove godine izabrana za najomiljeniji domaći proizvod i brend kome potrošači u Srbiji najviše veruju. Na tradicionalno održanoj svečanosti ‘Moj izbor’ u Skupštini grada Beograda, koju organizuje Udruženje potrošača ‘Moja Srbija’ Plazma je od strane potrošača izglasana za Najomiljeniji domaći proizvod u 2019, a pripala joj je i nagrada Moj izbor u kategoriji Slatkiši.

“Na Plazmi su odrastale i odrastaju brojne generacije i već više od pet decenija deo je svake porodice i to isključivo zahvaljujući beskompromisnom kvalitetu, vrhunskim sastojcima, jedinstvenom ukusu, mirisu i prepoznatljivom obliku. Nagrada koju su nam dodelili potrošači Srbije predstavlja dokaz poverenja koje nam je ukazano i svima nama u Bambiju pruža veliki motiv da nastavimo da se trudimo i da uvek nastojimo da ponudimo nešto novo i interesantno”, istakao je Nemanja Brković, menadžer za odnose sa javnošću kompanije Bambi.

Ovo je deveta godina zaredom da Plazma osvaja ovu prestižnu nagradu, čime je još jednom potvrdila da je odlikuje nezamenljivi kvalitet kome se veruje generacijama unazad.